جدیدترین قیمت آپارتمان در فاز 2 اکباتان

اکباتان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

‌ساختمان‌های فاز 2 شهرک اکباتان نسبت به فاز 1 و 3 مدرن‌تر طراحی شده و همچنین در برابر زلزله 9 ریشتری مقاوم هستند. این فاز 19 بلوک دارد که امکاناتی همچون فضای سبز مطلوب، پارکینگ وسیع و دسترسی سریع به مترو و هایپرمارکت برخی از خصیصه‌های متمایز آن است. قیمت آپارتمان در این منطقه بسته به متراژ، امکانات و دسترسی از متری 70 تا 130 میلیون تومان متغییر است.

کاماپرس، در این گزارش فهرستی از جدیدترین قیمت آپارتمان‌ در  فاز 2 اکباتان را معرفی می‌کند:

*یک واحد در فاز 2 اکباتان با متراژ 206 متر و 4 خواب بزرگ به قیمت 16 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان که در طبقه 9 واقع شده پارکینگ و انباری هم دارد.

این واحد بازسازی شده، تیپ آ و دوبلکس بوده و همچنین از دو طرف دارای دید است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*واحد بعدی ۱۸۸ متری و ۳ خوابه است. این واحد دوبلکس با امکانات و مشاعات در طبقه 7 واقع شده و آسانسور و پارکینگ و انباری نیز دارد. قیمت آپارتمان مذکور که در موقعیت مکانی طبقات بالا و با نورگیری مناسب واقع شده، 15 میلیارد تومان تعیین شده است.

*آپارتمان دیگری با 2 خواب و 135 متر فضا در فاز 2 اکباتان آگهی شده است. این واحد مجهز به انباری و پارکینگ مسقف، در طبقه اول واقع شده و همچنین دسترسی خوبی به مترو، هایپرمارکت دارد. قیمت آپارتمان اشاره شده 11 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*آپارتمان بعدی با متراژ 172 متر و 3 اتاق خواب در طبقه سوم  یک ساختمان 12 طبقه واقع شده است. دسترسی به جاده سلامت، دید دوطرفه، 2 خواب با 1 مستر، 3 سرویس بهداشتی و آنتن مرکزی برخی از ویژگی‌های آن است. این آپارتمان که اخیرا بازسازی شده 14 میلیارد تومان به فروش می رسد.

اکباتان-کاماپرس

قیمت آپارتمان با متراژ زیر 100 متر

*قیمت آپارتمان در فاز 2 اکباتان بسته به امکانات و دسترسی و همچنین متراژ متفاوت است، در همین راستا قیمت آپارتمان 65 متری در بلوک 5 فاز 2 با یک خواب و پارکینگ و آسانسور، 8 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

*همچنین قیمت آپارتمان 60 متری یک خوابه، 7 میلیارد و 500 تومان آگهی شده است. این واحد واقع شده در طبقه همکف، بازسازی شده و دید فضای سبز نیز دارد.

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان در فاز 2 اکباتان

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    اکباتان خیلی شلوغ ما یه مدتی اونجا بودیم و زندگی میکردیم به خاطر شلوغی رفتیم

  2. صحرا ملکی گفته:

    به جای اکباتان ،محله بیمه بخرید کنار اکباتان.آینده داره اکثر خلبانها و شرکتهای هواپیمایی برای کارمنداشون برای خرید اونجا برنامه دارن…

    • مهدی گفته:

      اکباتان و بیمه قابل مقایسه نیست . هر کدام خواهان خودش رو داره و البته کیفیت اکباتان خیلی بالاتر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز