جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در وردآورد

وردآورد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

وردآورد از محلات غرب تهران و در مناطق ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران قرار دارد. بافت قدیمی آن در منطقه ۲۱ و بافت نوساز در منطقه ۲۲ است. دسترسی آسان به مترو و اتوبان‌های منطقه برخی از مزایای این منطقه به شمار می‌رود. قیمت آپارتمان در منطقه وردآورد از متری 50 تا 70 میلیون تومان متغییر است.

کاماپرس، در این گزارش فهرستی از جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در منطقه وردآورد را معرفی می‌کند:

*آپارتمان 61 متری ساخت سال 90 دارای یک خواب، متری ۵۰ میلیون تومان و قیمت کل ۳ میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد مذکور در آپارتمانی کم واحد در خیابان اصلی وردآورد واقع شده است.

*واحد بعدی سال 1400 در بافت جدید وردآورد ساخته شده است. این واحد یک خوابه متری 57 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

این آپارتمان طبقه اول یک ساختمان 4 طبقه واقع شده و دارای مشاعات مطلوب و آسانسور و پارکینگ و انباری است. قیمت کل این آپارتمان که دسترسی مطلوبی به ایستگاه مترو و مراکز رفاهی و درمانی منطقه وردآورد دارد، ۳ میلیارد و۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

وردآورد-کاماپرس

* آپارتمان یک خوابه دیگری که در سال 99 ساخته شده، متری 63 میلیون تومان و قیمت کل ۳ میلیارد و 8۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه در خیابان ولیعصر وردآورد واقع شده است. واحد مذکور علاوه بر دارا بودن پارکینگ، انباری و آسانسور، دسترسی خوبی به مراکز رفاهی و اتوبان‌های منطقه دارد.

*همچنین واحد ۶۲ متری سال ساخت ۹۶، متری ۵۵ میلیون و قیمت کل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد یک خوابه واقع شده در طبقه سوم یک آپارتمان کم واحد، پارکینگ و آسانسور ندارد.

قیمت آپارتمان نوساز در وردآورد

*یک آپارتمان نوساز60 متری با یک خواب و مجهز به پارکینگ، آسانسور و انباری، متری 70 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان که دسترسی خوبی به اتوبان‌های تهران و کرج دارد، با قیمت کل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

*قیمت آپارتمان دیگری با سال ساخت 1402که دارای یک خواب است، متری 60 میلیون تومان تعیین شده است. آپارتمان مذکور که علاوه بر پارکینگ، آسانسور و انباری، یک تراس کوچک هم دارد، با قیمت کل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

*قیمت یک  آپارتمان 61 متری یکساله دیگر، دارای یک خواب، پارکینگ و آسانسور و انباری، متری 65 میلیون و قیمت کل 3 میلیارد و 965 میلیون تومان، تعیین شده است.

انتهای پیام

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 60 متری در وردآورد

  1. Emadmohamadi گفته:

    قیمت اینجا اینه ببین چهارتا محله بالاتر چخبره واقعا قیمت خونه خیلی رفته بالا دیگه خونه دار شدن برای مستاجرا آرزو شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز