قیمت آپارتمان 70 متری در امیرآباد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امیرآباد یکی از محله‌های قدیمی مرکز شهر تهران است. این محله دسترسی بسیار خوبی به امکانات رفاهی، آموزشی و خدماتی داشته و وسایل حمل و نقل عمومی در اینجا به وفور وجود دارد. مراکز مهمی چون بخشی از دانشگاه تهران، بیمارستان قلب، نیروگاه اتمی ایران و… در این محله واقع شده است. بلندترین برج مسکونی تهران، یعنی برج بین‌المللی تهران نیز در محله امیرآباد قرار دارد.

با این حال، ساکنان این منطقه معمولاً از شلوغی و آلودگی بیش از حد رنج می‌برند. البته این مسئله تاثیر چندانی بر روی قیمت خانه‌های امیرآباد نمی‌گذارد! بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر، قیمت هر متر مسکن در محله امیرآباد شمالی از حدود 100 میلیون تومان آغاز شده و به بیش از 130 میلیون تومان می‌رسد. کاماپرس در ادامه، قیمت آپارتمان 70 متری در امیرآباد را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 70 متری یک خوابه در امیرآباد با قیمت 7 میلیارد تومان آگهی شده است. واحد مذکور در طبقه دوم قرار داشته و سن بنای آن 9 سال است. آسانسور، پارکینگ و انباری از دیگر ویژگی‌های این واحد به شمار می‌رود.

*واحدی 70 متری و دو خوابه در امیرآباد شمالی، 7 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1380 ساخته شده و به پارکینگ و انباری مجهز است. این واحد فاقد آسانسور بوده و در طبقه سوم قرار دارد.

*قیمت یک واحد 70 متری با سن بنای 11 سال در امیرآباد، 8 میلیارد تومان است. این واحد دارای یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و دسترسی خوبی به سایر امکانات رفاهی دارد. واحد مذکور در طبقه پنجم یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده است.

*یک آپارتمان 70 متری نوساز در امیرآباد شمالی با قیمت 9 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد یک اتاق خواب داشته و به امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری و آسانسور مجهز است.

*یک واحد 70 متری کلید نخورده با قیمت 9 میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان در امیرآباد شمالی قرار داشته و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی دارد. واحد فوق دارای امکاناتی نظیر یک اتاق خواب مستر، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز