قیمت آپارتمان 110 متری در دارآباد چند؟

ژیوار

دارآباد از محله‌های خوش آب و هوای شمال تهران بوده که دسترسی آن از طریق میدان تجریش و نیاوران میسر است. قیمت آپارتمان در دارآباد که از بافتی سنتی و مدرن در کنار هم تشکیل شده، بسته به امکانات و سن بنا از متری 70 تا 150 میلیون تومان متغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های 110 متری در محله دارآباد را معرفی می‌کند:

*یک واحد 110 متری ساخت سال 96 در منطقه دارآباد، 7 میلیارد و 900 میلیون تومان یعنی متری حدود 72 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دارای کاربری مسکونی اداری، در طبقه 5 ساختمانی دارای آسانسور و پارکینگ واقع شده است.

*آپارتمان ساخت سال 85 در دارآباد با 3 اتاق خواب 9 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد واقع شده در طبقه دوم آسانسور ندارد و به ازای هر متر 85 میلیون و 454 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

*آپارتمان 110 متری ساخت سال 90 با 2 اتاق خواب در محله دارآباد حدود 12 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت هر متر این واحد که در طبقه آخر ساختمان 4 طبقه واقع شده است، 113 میلیون و 636 هزار تومان است. این ساختمان تک واحدی، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*قیمت آپارتمان دیگری در دارآباد ساخت سال 98 حدود 14 میلیارد و 300 هزار تومان است. این واحد که در طبقه 5 برجی 10 طبقه واقع شده، دارای مشاعات، سالن اجتماعات، سرایدار مقیم و بالکن قابل چیدمان است. هر متر این آپارتمان در سایت‌های آنلاین املاک حدود 130 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت آپارتمان نوساز در دارآباد

*قیمت آپارتمان نوساز در دارآباد 13 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد 2 خوابه که درطبقه اول ساختمان 5 طبقه واقع شده، دارای پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن بوده و به ازای هر متر 118 میلیون و 181 هزار تومان به فروش می‌رسد.

*یک آپارتمان نوساز 100 متری نیز در این منطقه متری 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه 5 ساختمان 8 طبقه واقع شده، دارای مشاعاتی همچون سالن اجتماعات، روف گاردن و همچنین سرایدار مقیم بوده و با قیمت کل 15 میلیارد تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 110 متری در دارآباد چند؟

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    دارآباد از محله های قدیمی و بااصالت و آرومه که آب و هوای خوبی هم داره برای زندگی و خونه هاش متراژ بالایی دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز