قیمت آپارتمان 100 متری در پونک ( آبان 1402)

آخرین قیمت آپارتمان 100 متری در پونک/ آبان 1402-کاماپرس
ژیوار

محله پونک که در شمال غرب تهران واقع شده است، از جمله محله‌های پرطرفدار و مورد علاقه ساکنان این شهر محسوب می‌شود. این محله با وجود قدمت بالایی که دارد، با ساخت و سازهایی که در سال‌های اخیر صورت گرفته، بافتی نوساز و پایدار به خود گرفته است. بیشترین بافت موجود در محله پونک را آپارتمان‌های مسکونی نوساز تشکیل می‌دهند.

رعایت قواعد معماری و شهرسازی از مهمترین فاکتورهایی است که ساکنان را برای خرید خانه در این محله ترغیب می‌کند. قیمت آپارتمان در پونک نسبتا بالا است و آپارتمان‌های ۱۰۰ متری آن در حال حاضر حدودا از ۹ تا ۱۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 100 متری در پونک را معرفی می‌کند.

آپارتمان 100 متری دو خواب در پونک

یک آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب در محله پونک با قیمت ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۶ است  و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس بهره می‌برد. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته است. همچنین بسیار خوش نقشه و رو به آفتاب است. این آپارتمان که در یکی از بهترین لوکیشن‌های محله قرار دارد با سند تک‌برگ آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 100 متری نوساز در پونک

یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز در پونک با قیمت ۱۲ میلیارد تومان فروخته می‌شود. این بنا در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و واحد مد نظر در طبقه چهارم آن قرار گرفته است. از امکانات این آپارتمان دو خواب می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این آپارتمان همچنین دارای موقعیت مکانی و دسترسی محلی بسیار خوبی است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید: 

آپارتمان 100 متری کلید نخورده در پونک

یک آپارتمان ۱۰۰ متری کلید نخورده در پونک با قیمت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. آپارتمان مد نظر دارای آسانسور، پارکینگ، انباری، تراس کاربردی است، همچنین از یک سالن پرده خور رو به آفتاب بهره می‌برد.

آپارتمان 100 متری نورگیر در پونک

یک واحد آپارتمان نورگیر در پونک ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه قرار گرفته و در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این واحد دارای آسانسور، پارکینگ، انباری و سایر امکانات لازم جهت رفاه ساکنان است. برخورداری از سرایدار مقیم در ساختمان و همچنین برق اضطراری و دوربین مداربسته از جمله مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

آپارتمان 100 متری سه خواب در پونک

یک آپارتمان ۱۰۰ متری سه خواب در پونک ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ساختمان دارای ۵ طبقه ۴ واحدی است و واحد مد نظر در طبقه دوم آن قرار گرفته است. این آپارتمان خوش نقشه دارای دو لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات و لابی است. در حال حاضر این واحد تخلیه شده و پس از خرید بلافاصله به مشتری تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 100 متری در پونک ( آبان 1402)

  1. پ قاسمی گفته:

    آپارتمان نوساز در منطقه ۱۴۰ تا ۱۵۰ پیشنهاد فروشندها که اغلب سازنده هستن قیمتگذاری میشه و با این شایعات مثل خودرو توان مقابله با مالکان رو ندارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز