قیمت آپارتمان نقلی در تجریش / بهمن 1402

قیمت آپارتمان نقلی در تجریش / بهمن 1402-کاماپرس

محله تجریش تهران به دلیل دسترسی به امکانات و خدمات، برخورداری از آب‌وهوای مطلوب و وجود مراکز گردشگری و مذهبی به یکی از محلات محبوب برای شهروندان تهرانی تبدیل شده است. از همین رو بسیاری به دنبال خرید آپارتمان یا اجاره خانه در این محله هستند.

یکی از بزرگترین مراکز تجاری پایتخت در میدان تجریش واقع شده که در انتهای خیابان ولیعصر قرار دارد. تجریش از انواع وسایل نقلیه عمومی اعم از مترو، تاکسیرانی، خطوط اتوبوس‌رانی و بی آر تی نیز برخوردار است.

خرید خانه در این محله نیازمند نقدینگی قابل توجه است، چراکه جزو محله‌های گران‌قیمت پایتخت محسوب می‌شود. تجریش ترکیبی از واحدهای مسکونی قدیمی‌ساز، نوساز و خانه‌های ویلایی لوکس است از همین رو تنوع قیمتی نیز در آن بالاست.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان نقلی در تجریش را معرفی می‌کند.

آپارتمان نورگیر در تجریش

یک آپارتمان 60 متری یک خواب در تجریش با قیمت 8 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان امکانات کاملی دارد و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این واحد ساخت 1400 بوده و خوش نقشه و نورگیر ساخته شده است. برخورداری از سرایدار مقیم، لابی و حیاط از دیگر مزایای این آپارتمان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 60 متری

قیمت یک واحد 60 متری ساخت 1380 در تجریش 7 میلیارد و 500 میلیون تومان است. واحد ذکر شده در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و دسترسی محلی بسیار خوبی دارد. این واحد یک خواب و تکواحدی بوده و دارای انباری است، همچنین در کوچه جای پارک برای خودرو وجود دارد.

آپارتمان نقلی خوش نقشه در تجریش

یک آپارتمان 53 متری آفتابگیر و خوش نقشه در تجریش 6 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و از آسانسور و بالکن استفاده می‌کند. آپارتمان مذکور یک خواب و تکواحدی بوده و در سال 1400 به بهره‌برداری رسیده است.

قیمت آپارتمان یک خواب در تجریش

یک آپارتمان 56 متری در تجریش 5 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم ساختمان واقع شده و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. واحد مد نظر در سال 1392 ساخته شده و یک اتاق خواب دارد.

آپارتمان نقلی بازسازی شده

یک آپارتمان 41 متری یک خواب در تجریش در حالی که کاملا بازسازی شده با قیمت 5 میلیارد تومان فروخته می‌شود. آپارتمان ذکر شده در سال 1381 و خوش نقشه ساخته شده است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه واقع شده و آسانسور ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز