فوری / زمان ثبت‌ نام دوره متوسطه اول و دوم مدارس عادی و سمپاد + جزییات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزییات و زمان ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم مدارس عادی و سمپاد اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش، در رابطه با فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه دوره اول و دوم در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم و دهم با توجه به اینکه شروع دوره اول متوسطه و همچنین دوره دوم متوسطه است، به ثبت‌نام اولیه نیاز دارد که این فرایند ثبت‌نام در پایه هفتم از اول تیرماه شروع شده و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه ثبت نام مدارس دوره دوم متوسطه در پایه دهم براساس اولویت‌های هدایت تحصیلی دانش‌آموزان انجام می‌شود، گفت: کلیت فرایند ثبت‌نام برای گروه الف از ۱۸ تیر آغاز خواهد شد و تا ۴ مردادماه ادامه دارد. همچنین ثبت نام افرادی که در فرم هدایت تحصیلی‌ خود اولویت ب را کسب کرده‌اند از 6 مردادماه آغاز شده و تا ۲۵ مردادماه ادامه دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در پایان در خصوص ثبت نام سایر مدارس مانند مدارس شاهد و سمپاد استعدادهای درخشان و نمونه دولتی عنوان کرد: در مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان باتوجه به اینکه آزمون برای این مدارس برگزار می‌شود، تابع اعلام نتایج خواهند بود و شروع فرایند ثبت‌نام این دانش‌آموزان از دهه اول مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۵ مرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز