فروش تیگو 8 پرو ممنوع اعلام شد

ژیوار

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت محصول جدید مدیران خودرو را فاقد توجیه و فروش تیگو 8 پرو را ممنوع اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، شرکت مدیران خودرو در 25 دی از محصول جدید خود یعنی تیگو 8 پرو با قیمتی شوکه کننده برای این محصول چینی رونمایی کرد.

یک روز پس از رونمایی، این محصول با قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان به همراه 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی و 5 یا 10 سال نویت سرویس دوره‌ای رایگان توسط نمایندگی‌های مجاز مدیران‌خودرو عرضه شد.

البته برخی نیز با وجود قیمت نامعقول، این محصول را خریداری کرده‌اند؛ 80 دستگاه از این کراس اوور مونتاژی هفت نفره، آن هم ظرف یک روز پس از رونمایی فروش رفته است!

دریان سفر امید

عباس تابش رئیس حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پس از شوکه شدن مردم از قیمت محصول جدید مدیران‌خودرو فروش تیگو 8 پرو را تا زمان بررسی و نظر درباره قیمت، ممنوع اعلام کرد و طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت مدیران‌خودرو، قیمت تعیین شده برای تیگو 8 پرو را فاقد توجیه محاسباتی دانست و درخواست ارائه اسناد و مدارک مرتبط با نحوه تعیین قیمت این محصول را صادر کرد.

ویدیوهای مرتبط را ببینید:

رونوشت این ابلاغیه برای وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی منابع ایران به جهت استحضار، مدیرکل صنایع خودرو، عضو هیئت مدیره و معاون بازرسی و نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای همچنین مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی و حوزه ریاست ارسال شده است.

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز