شاسی بلند چری تیگو 8؛ برگ برنده مدیران خودرو (ویدیو)

لست سکند

شاسی بلند چری تیگو 8 به عنوان یک محصول لوکس در سال 2018 معرفی شد و در ایران توسط شرکت مدیران خودرو به مونتاژ رسید. مدیران خودرو هنوز زمان دقیق تحویل آن را مشخص نکرده است، با این وجود در طرح پیش فروش این محصول متقاضی فراوانی دارد. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این خودرو آشنا می شویم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چری تیگو 8 به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو مجهز است که توانی معادل 145 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد. گفتنی اتس در سال 2019 پیشرانه این شاسی بلند به موتور 1.6 لیتری ارتقاء پیدا کرد و توان خروجی آن نیز به 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور نیز تغییر کرد. در ضمن، کمپانی چری اعلام کرده است که برای این خودرو یک موتور 2 لیتری هم در نظر دارد که در آن صورت توان خروجی آن به 254 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور افزایش می یابد.

به احتمال زیاد چری تیگو 8 با همان موتور 1.5 لیتری وارد بازار ایران می شود.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شاسی بلند چری تیگو 8؛ برگ برنده مدیران خودرو (ویدیو)

  1. خسرو گفته:

    نخرید ماشین چینی نخرید فقط شکل شمایلش خوبه من نمیدونم یک میلیارد خورده پول کم پولی نیست که بد بابت ماشین چینی

  2. عباس گفته:

    مدیران خودرو اگه میخواد روی این خودرو موفق باشه باید مدل ۲لیتری ۲دیفرانسیل این ماشین و وارد کنه وگرنه خودرو مثل این بهمن موتور هم داره دیگه. آنقدر که به فکر شکل و شمایل هستید یه مقدار هم دنبال قدرت برای ماشین هم باشید بزارید اونی که میخواد به ماشین چینی پول بده نگه رفتم آشغال خریدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز