تیک آف قدرتمند بزرگترین هواپیمای جهان (ویدیو)

هواپیمای آنتونف 225 با طول 84 متر و ارتفاع بیش از 18 متر بزرگترین هواپیمای جهان است که کاربرد باری و ترابری دارد. این هواپیما به 6 موتور قدرتمند مجهز است که نیروی محرک این هواپیما را تامین می کنند. در این ویدیو می بینیم که هواپیما به هنگام تیک آف چگونه فنس های اطراف فرودگاه را تخریب می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دهانه بال این هواپیما حدود 88 متر است و با وزنی حدود 600 تن از روی زمین بلند می شود. گفتنی است هواپیمای ترابری آنتونف 225 می تواند حداکثر 250 تن بار را جا به جا کند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “تیک آف قدرتمند بزرگترین هواپیمای جهان (ویدیو)

  1. ناشناس گفته:

    روسیه هرچی هواپیمای غول پیکرداره یا شاتل فضایی از زمان اتحاد جماهیرشوروی سابق دربحبوحه جنگ سرد داره یانکه الان دیگه رقابتی مثل اون زمان نیست. ولی خیلی عجیبه که این ریشه بال هواپیما چه جوری به بدنه نصب شده که میتوانه وزن6موتور روتحمل کنه.!

    • عابدی گفته:

      هر دو بال با بدنه سازه یک تکه ای دارند و بدین صورت نیست که اول بدنه ساخته بشه و بعد بالهارا به بدنه اتصال بدن.کل سیستم سازه در اصطلاح یک اسمبلی هست و سازه هم مخلوطی از خرپا و قطعات لانه زنبوری کامپوزیتی.

  2. سعید گفته:

    در پاسخ به سوال دوستمان در مورد چگونگی وصل کردن ریشه بال این هواپیما، ویدیویی موجود است که اتفاقا فکر کنم شبکه مستند یا شبکه ۴ آنرا نمایش داد که چگونگی کامل ساخت این غول پرنده را نشان میدهد احتمالا در برنامه تلوبیون هم موجود است.سعید از شیراز

  3. امیر فرهاد گفته:

    این هواپیما اوکراین است . آنوقت مدارک تحصیلی تخصصی پزشکی آنرا ایران قبول ندارند.دکتر امیر فرهاد بحرینی فارق التحصیل از آکادمی علوم روسیه.

  4. فرهاد گفته:

    بال از المینیوم و بدنه هواپیما کلا کامپوزیت مثل بتن سفت ولی بسیار سبک . بال حاوی بنزین است و تمام وزن هوتاپیما بال و بنزین داخل ان است . بدنه تقریبا با بار به وزن بال نمیرسه ولی اگر زمین بخوره بدنه عین سیمان خرد میشه و بال فقط اینطوری جدا میشه

  5. ح گفته:

    یکی دیگر از مشگلات این هواپیما باند فرودگاهی است با توجه به وزن زیاد وتعداد زیاد چرخها باند فرود مخصوص لازم دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز