کیا اسپورتیج بخریم یا چری تیگو 7 پرو؟ (ویدیو)

لست سکند

شرکت مدیران خودرو آبان ماه امسال طی یک مراسم خصوصی از چری تیگو 7 پرو رونمایی کرد. این شاسی بلند به واسطه ویژگی های ظاهری و امکانات رفاهی که برای آن در نظر گرفته شده است یکی از گزینه های محبوب در جمع خودروهای چینی خواهد بود. در این میان کیا اسپورتیج نیز به عنوان یک شاسی بلند اسپرت و جوان پسند در بازار ایران دلبری می کند. در این ویدیو به مقایسه این دو شاسی بلند زیبا می پردازیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا اسپورتیج و چری تیگو 7 پرو هر دو محصول طراحی ایده آل و هوشمندانه هستند. چری برای تیگو 7 پرو دو پیشرانه 1.5 لیتری توربو و 1.6 لیتری توربو در نظر گرفته است که به ترتیب قدرتی معادل 156 و 197 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. با این وجود باید ببینیم مدیران خودرو کدام پیشرانه را برای این خودرو در نظر می گیرد.

راز آسمان پایتخت

کیا اسپورتیج 2021 نیز به پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر مجهز است که قدرتی معادل 181 اسب بخار را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. از طرفی، یک موتور 2 لیتری توربو نیز به صورت آپشن برای این شاسی بلند در نظر گرفته شده است که قدرتی معادل 249 اسب بخار را تولید می کند. شما کدام شاسی بلند را ترجیح می دهید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببیند:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “کیا اسپورتیج بخریم یا چری تیگو 7 پرو؟ (ویدیو)

  1. محمد گفته:

    بی غرض .تیگو حس بهتری به راننده میدهد ولی نرمی شتاب دوام هندلینگ و توانایی در شرایط سخت اسپورتیج بهتر است.فقط نظر بنده است

  2. ع گفته:

    مقایسه گاریه با فانتوم،عاخه اینم پرسیدن داره،مثلا دارید تبلیغ زیر پوستی میکنید 😂

  3. علی تاج گفته:

    شرکت مدیران خودرو محصولاتش رو همیشه ۲۰ تا ۳۰ درصد گرونتر از ارزش واقعی بازار قیمت گذاری میکنه و به اسم اقساطی دوباره سود میگیره . معلومه که فقط لوگوی کیا برای مقایسه کافیه

  4. بروجردی گفته:

    فقط دنبال گران فروشی هستید ، کجای دنیا به این اندازه ماشین های کم کیفیت را این اندازه گران میفروشند

  5. مالک گفته:

    تیگومدل بالا بهتره لوازم یدکیش هم خوب گیر میاد،کیا کهنه 10سال کار به چه درد میخوره،5سال هم دست شما باشه دیگه کسی نمیخردش.وسایلش هم تحریمه گیر نمیاد قطعاتش هم خیلی گرونه.فقط پول بیشتر میدید به اسم برند تازه همونم قطعاتش رو چین میزنه برای کیا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز