فروش اقساطی پراید صفر و کارکرده چه شرایطی دارد؟

پراید-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پراید را در حال حاضر می‌توان محبوب‌ترین خودروی ایرانی دانست. این خودرو امسال و در پی تعطیلی خط تولید آن با تقاضای بیشتر و قیمت بالاتری در بازار عرضه شد تا جایی که در هفته‌های گذشته قیمتش به ۳۰۰ میلیون تومان هم رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاما پرس، این مسئله موجب شد تا بسیاری از بازارهای آنلاین فروش خودرو شرایطی را برای فروش قسطی پراید هم فراهم کنند.

در وب‌سایت فروش آنلاین همراه مکانیک در حال حاضر یک پراید ۱۱۱ مدل سال ۱۳۹۳ با ۱۰۹ هزار کیلومتر کارکرد ۱۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شما برای خرید قسطی این خودرو می‌توانید ۱۲۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت بدهید و مبلغ باقیمانده را در ۱۲ قسط ۸ میلیون تومانی تسویه کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

همچنین یک آگهی دیگر در همین وب‌سایت نشان می‌دهد که پراید ۱۱۳ مدل سال ۱۳۹۸ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد قیمتی معادل ۲۲۵ میلیون تومان دارد. شرایط خرید قسطی این خودرو هم اینگونه است که با پرداخت ۱۴۶ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت خودرو را دریافت می‌کنید و مبلغ باقیمانده را در ۲۴ قسط ۵ میلیون تومانی پرداخت می‌کنید.

فروش اقساطی پراید صفر کیلومتر

از آنجایی که خط تولید پراید در ایران متوقف شده عرضه خودروی صفر کیلومتر در وب‌سایت‌های فروش خودرو هم به شدت کاهش یافته است. با این حال برخی مدل‌ها مانند پراید ۱۵۱ در برخی از این پلتفرم‌های برای فروش قسطی وجود دارند. برای نمونه در حال حاضر یک پراید ۱۵۱ صفر کیلومتر در یکی از این وب‌سایت‌ها ۲۴۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شما می‌توانید این خودرو را با  با ۱۵۷ میلیون تومان پیش پرداخت و ۱۸ قسط ۸ میلیون تومانی خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش اقساطی پراید صفر و کارکرده چه شرایطی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز