علی بابا و یک روش خلاقانه بازاریابی در ایام نوروز

ژیوار

علی بابا که یکی از پرچمداران بازار سفر ایران است، در نوروز امسال برای تقویت رابطه خود با کاربران و مشتریانش، از یک ایده خلاقانه بهره گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این پلتفرم پرترافیک فروش خدمات گردشگری که در سال 1400 به فروشی بیش از سال 1398 دست پیدا کرد، در آستانه سال جدید با طراحی استیکرهایی ویژه اپلیکیشن‌های تلگرام و واتساپ، یک شیوه جدید ارتباطی و تبلیغاتی را کلید زد.
استیکرهای کارتونی علی بابا با تم طنز و ادبیاتی صمیمانه، دغدغه‌ها و گفتگوهای روزمره را به تصویر کشیدند. کاربرانی که قصد سفر، عید دیدنی و ارسال پیام تبریک سال نو داشتند، می‌توانستند با دانلود این مجموعه استیکر پیام‌های خلاقانه‌تری برای دوستان و خانواده خود ارسال کنند.

در این پیام‌ها، با استفاده از شخصیت‌هایی که پوشش محلی داشتند، سال نو به چند گویش محلی تبریک گفته شده است. همچنین با استفاده از برخی ترانه‌های قدیمی و نوستالژیک مانند «من از راه اومدم» و «سفر کردم که از یادم بری، دیدم نمی‌شه» استیکرهایی طراحی شده بود که چت‌های مرتبط با سفر را ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کردند.

دریان سفر امید

در میان این استیکرها کنایه‌های جالبی درباره عید دیدنی‌های سلسله‌وار، روش‌های جدید عیدی گرفتن، آرزوهای روز سیزده به‌در و غم پایان یافتن تعطیلات نوروزی نیز وجود داشت.

صفحه اینستاگرام علی بابا بیش از 508 هزار دنبال‌کننده دارد و یکی از پرمخاطب‌ترین صفحه‌های گردشگری در این شبکه اجتماعی است.

استیکرهای علی بابا-کاماپرس

 

مرتبط با : علی بابا
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز