علی بابا و کمپین جدید نشانه به نشانه، تا سفر

قرن هاست که انسان‌ها سفر می‌کنند و به دنبال کسب تجربیات و یافتن مناظر جدید هستند. میل به کاوش یک امر طبیعی است بنابراین جای تعجب ندارد که سفر تا این حد محبوب باشد. کمپین جدید علی بابا نیز دقیقا با استفاده از نشانه های سفر به همین موضوع اشاره می کند.

به گزارش کاماپرس، برای بسیاری از افراد، سفر کردن در تعطیلات به خصوص در ایام نوروز جزئی جدایی ناپذیر از زندگی آنان است. تحقیقات نشان می‌دهد که برنامه ریزی برای سفر می‌تواند شادی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برخی از افراد تا هشت هفته قبل از سفر خلق و خوی شادابی دارند. استرس‌های کاری و زندگی روزمره، سلامت جسمی و روانی، انگیزه، روابط، عملکرد شغلی و دیدگاه افراد، به واسطه سفر تغییر می‌کند و ارتقا می‌یابد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هر ثانیه از زندگی می‌تواند یک خاطره محسوب شود. بهترین خاطرات معمولا در هنگام سفر رخ می‌دهد. سفر به هر مقصدی برای هر فردی نشانه و یادی را خلق می‌کند. ثبت خاطرات سفر برای هرکسی به شیوه‌ای منحصر به فرد، خواه با نوشتن سفرنامه، گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های متعدد، خریدن سوغاتی و… صورت می‌گیرد. واژه سفر در ذهن هرکسی تداعی کننده چیزهای گوناگونی می‌تواند باشد.

راز آسمان پایتخت

در این راستا، علی بابا در آستانه نوروز شرایطی برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. این مجموعه به ده نفر، سفر دلخواه‌شان را به قید قرعه‌کشی هدیه می‌دهد. کافی است در وبسایت علی بابا سری به قسمت «نشانه‌ها را دنبال کن» بزنید. با انتخاب سه گزینه از میان گزینه‌های پیش‌رو و ثبت شماره همراه، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید. کویر، ستاره، چادر، جنگل، شومینه، هتل، رفیق، پاساژگردی و… از جمله کلمات قابل انتخاب هستند. علی بابا در نوروز امسال، همان سفری را هدیه می‌دهد که متناسب با نشانه‌های انتخابی باشد.

آژانس گردشگری علی بابا با ارائه انواع بلیط‌های هوایی، زمینی، برگزاری انواع تور و رزرو هتل‌ به فعالیت در صنعت گردشگری می‌پردازد. پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان این مجموعه صورت می‌گیرد. کابران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به کانال تلگرام، یوتیوب، آپارات و صفحات اینستاگرام، لینکدین و توییتر علی بابا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز