عرضه اولیه داتام؛ هر آنچه باید بدانید

عرضه اولیه داتام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سهام شرکت گروه مالی داتام با نماد «داتام» به عنوان دومین شرکت از گروه سرمایه‌گذاری بازار سهام، امروز چهارشنبه 6 دی ماه به روش ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس و براساس اطلاعیه شرکت بورس تهران، مقرر شده یک‌میلیارد سهم یعنی چیزی معادل ۱۰درصد از سهام شرکت گروه مالی داتام با نماد «داتام» به عنوان دومین شرکت از گروه سرمایه‌گذاری بازار سهام در سال جاری، به روش ثبت‌سفارش و برای کشف قیمت عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، گروه مالی داتام به عنوان چهاردهمین عرضه اولیه سال‌ جاری بازار سرمایه و چهارمین عرضه ‏‏‌اولیه بورسی در سال 1402 به شمار می‌رود.

همچنین شایان ذکر است که محدوده قیمتی تعیین‌شده برای این عرضه اولیه بین ۱۲۶ تا ۱۵۵تومان تعیین شده و حداکثر سهمیه هر کدحقیقی و حقوقی نیز 1500 سهم است.

جزییات دیگری نیز از این عرضه منتشر شده که طی آن حداکثر نقدینگی موردنیاز برای خرید عرضه‌ اولیه 233 هزار تومان عنوان شده است. همچنین مجموع ارزش جاری گروه مالی داتام با روش خالص روز دارایی‌ها، 3 هزار و 139میلیارد تومان برآورد شده که با درنظر گرفتن تعداد سهام 10میلیاردی آن، ارزش روز هر سهم این شرکت تقریبا 313 تومان ارزش‌گذاری شده است.

به نقل از دنیای اقتصاد، باتوجه به سقف قیمت تعیین شده برای این شرکت از سوی سازمان بورس یعنی سقف 155 تومانی و همچنین فاصله 100درصدی قیمت تعیین شده تا ارزش ذاتی، اینگونه به نظر می‌رسد که عرضه اولیه «داتام» ارزنده بوده و با استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران همراه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : داتام
آهن رویال
آریاپی
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز