طلایی ترین زن ورزش ایران خداحافظی کرد

ساره جوانمردی-کاماپرس
ژیوار

ساره جوانمردی یکی از برترین ورزشکارن ایرانی در مسابقات پارالمپیک بود چند روز پیش با خبر خداحافظی اش دوستداران ورزش به خصوص جامعه تیراندای کشور را شوکه کرد.

به گزارش کاماپرس، جوانمردی که در اولین رقابت خود در پارالمپیک پاریس 2024 و در رشته‌ی تپانچه بادی 10 متر کلاس SH1، مدال طلا را برای کاروان پارالمپیک ایران به دست آورد، در رقابت دوم خود در رشته تپانچه مختلط 50 متر کلاس SH1 توانست به فینال راه پیدا کند و عنوان پنجم را از آن خود کند. او در پایان این مسابقه در یک مصاحبه تلویزیونی از دنیای تیراندازی خداحافظی کرد.

ساره جوانمردی-کاماپرس

خداحافظی جوانمردی به خاطر کم‌لطفی فدراسیون

دلیل خداحافظی این ورزشکار در صحبت های او به وضوح مشخص است. جوانمردی در این مصاحبه دلیل خداحافظی از دنیای ورزش قهرمانی را کم لطفی های فدراسیون تیراندازی اعلام کرد و گفت: وقتی داشتم فینال می‌زدم، فقط به یک نکته فکر می‌کردم. این بود که یه روزی یه نامه‌ای زدم به رییس فدراسیون و ازش درخواست فشنگ کردم برای تایم‌های بین اردو که تمرین بکنم. درخواستم رد شد و امروز با ناراحتی فقط داشتم به اون روزهای از دست رفته فکر می‌کردم که چرا ما باید این کارها رو بکنیم با تیراندازامون. امیدوارم به بقیه تیراندازامون این اجحاف صورت نگیره.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

او البته گفته است این تصمیمی بود که از مدت ها قبل گرفته بود و قصد داشت در مسابقات هانژو از تیراندازی خداحافظی کند؛ اما پس از توصیه دوستان و نزدیکان تصمیم گرفته که ورزش قهرمانی خود را در اوج و با کسب یک مدال طلای المپیک به پایان برساند.

این در حالی است که سید محمد پولادگر، سرپرست کاروان پارالمپیک ایران پس از شنیدن این خبر اعلام کرد که تلاش می کند تا جوانمردی را از این تصمیم منصرف کند. پولادگر، خداحافظی ساره جوانمردی را بی ارتباط با دوری از فرزندش، خستگی و فشارهای اردوی آماده سازی ندانست.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز