صابر ابر زخمی شد

ژیوار

«هر اتفاقی برایم بیفتد توسط «ب.ب» انجام شده است» این بخشی از یادداشت «صابر ابر»، بازیگر سرشناس سینمای ایران بود که روز جمعه دوم شهریور ماه جاری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. این پست با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد و بسیاری آن را نشانه‌ی «عدم امنیت» دانستند.

به‌گزارش کاماپرس، حالا وکیل صابر ابر توضیح داده است که مزاحمت‌ها از جایی شروع ‌شد که این بازیگر، ملکی در خیابان میرزای‌شیرازی تهران برای راه‌اندازی یک کافه از این فرد اجاره می‌کند.

ماجرای تهدید صابر ابر از چه قرار بود؟

مرتضی کلهری در گفت‌وگو با اعتماد می‌گوید: «ملک بسیار قدیمی و مخروبه بود و ابتدا آقای ابر با توجه به جمیع شرایط از این کار امتناع کرد، اما با اصرارهای شدید مالک، تحت شرایطی پذیرفت. ایشان (ب.ب) پیشنهاد شراکت را نیز به آقای ابر داد که ما نپذیرفیتم، در طول ماه‌های بازسازی، مالک مرتبا به ساختمان مراجعه و برای تیم اجرایی مزاحمت ایجاد می‌کرد. به سرپرست تیم اجرایی اطلاع دادیم هنگام کار در ساختمان را ببندند؛ طبق قانون پس از انعقاد قرارداد اجاره مستاجر، مالک منافع ملک است و موجر بدون اجازه مستاجر اجازه ورود به ملک را ندارد.»

بیشتر بخوانید:

طبق گفته‌ی وکیل این بازیگر ، ب.ب زمانی که با در بسته مواجه شد با لگد به در کوبید و شروع به فحاشی کرد. بعد از شکایتِ ما، طی حکم دادگاه او به ممنوعیت تردد در اماکنی که آقای ابر حضور دارد و همچنین ۱۸ ماه حبس محکوم شد، اما پس از مدتی این فرد در خیابان یکی از شاهدان پرونده را با چاقو مضروب و تهدید به قتل کرد. بعد متوجه شدیم که ایشان در ۷ صنف مختلف با کسانی که املاک او را اجاره کرده بودند دعوای حقوقی دارد و همه را آزار می‌دهد.»

دریان سفر امید

حمله به صابر ابر

کلهری ادامه می‌دهد: «این فرد در اقدامات بعدی با استفاده از خط‌های ناشناس و تلفن عمومی با آقای ابر تماس گرفت و و تهدید کرد با چاقو یا اسید صورتت را خراب می‌کنم طوری که دیگر نتوانی کار کنی. در نهایت فعالیت آن ساختمان در شهریور ۱۴۰۱ متوقف شد. آقای ابر برای اجاره سال سوم یک برگ چک به عنوان تضمین پرداخت اجاره به صورت امانت به موجر داد که پس نداد و چند ماه پیش دادخواستی به مراجع حقوقی ارسال کردیم و خواستار انفساخ قرارداد اجاره شدیم. این فرد پس از آگاهی از این ماجرا یک‌بار به ایشان حمله و با ضربات دسته‌ چاقو، صورت و گیجگاه آقای ابر را مضروب کرد.»

وکیل این بازیگر می‌گوید که چهارشنبه بار دیگر از آقای ابر شکایتی صورت گرفت که به آزادی بی‌قید ایشان منجر شد؛ حالا نیز پلیس امنیت تهران و قوه ‌قضاییه و  انجمن بازیگران مشغول بررسی این ماجرا هستند.»

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز