شیوع یک بیماری ناشناخته در هند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک بیماری ناشناخته و مرموز در چند روز گذشته جان ۱۴۰ نفر را در هند گرفته است.

به گزارش کاماپرس، در حالی‌ که کشور هند این روزها مثل بسیاری از کشورهای جهان با مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، حالا باید با بیماری جدیدی که به تازگی در این کشور شیوع پیدا کرده، بجنگد.مسئولان بهداشت هند حالا علاوه بر کنترل بیماری کرونا، باید درباره بیماری ناشناخته ای که تاکنون جان ۱۴۰ نفر را گرفته تحقیق کنند.
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

این بیماری ناشناخته در شهر «ایلورو» در ایالت «آندرا پرادش» پیدا شده و پزشکان می‌گویند که از نشانه‌هایش می‌توان به تهوع و غش اشاره کرد. رسانه‌های محلی می‌گویند از مبتلایان به این بیماری جدید، آزمایش کرونا گرفته‌اند و نتیجه آن منفی بوده است.

آلا کالی کریشنا سرینیویس، وزیر بهداشت در ایالت آندرا پرادش، گفته که نتیجه آزمایش خون از این افراد نشانه‌ای از بیماری ویروسی ندارد. در بیمارستان دولتی ایلورو، چندین تخت را برای بیماران احتمالی بعدی خالی کرده‌اند.

بیماری جدید با علائم عجیب 

راز آسمان پایتخت

یک مقام بهداشتی در بیمارستان دولتی ایلورو گفته که بیماران به خصوص کودکان «یک دفعه شروع می‌کنند به بالا آوردن و از سوزش چشم‌هایشان شکایت می‌کنند. در حالی که بعضی غش کرده و چندبار به حال تشنج افتادند.» به گزارش اقتصاد نیوز بسیاری از این بیماران که کارشان به بیمارستان کشیده، خیلی زود بهبود پیدا کرده و زود مرخص شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بهداشت و سلامت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

وزیر بهداشت در ایالت آندرا پرادش گفت که بعد از بازدید مقام‌ها از محلی که این افراد در آنجا بیمار شده‌اند، احتمال آلودگی آب و هوا به عنوان عامل این بیماری از میان رفته است. سرینیویس گفت: «این یک بیماری ناشناخته است و فقط نتیجه آزمایش می‌تواند عامل آن را مشخص کند.»

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز