شوخی رضا رشیدپور با لباس زنان ورزشکار ایران در المپیک پاریس

ژیوار

واکنش‌ها به لباس ورزشکاران ایرانی در المپیک که شامل کت سفید، شلوار مشکی و تی‌شرت مشکی برای مردان و مانتوی سفید و شلوار مشکی برای زنان ملی‌پوش است، همچنان ادامه دارد و در این راستا «رضا رشیدپور» به طعنه نوشته است: «خدمات کادر درمان را هرگز فراموش نمی‌کنیم.»

به گزارش کاماپرس، این مجری البته تنها کسی نیست که این تشبیه را انجام داده است. پس از رونمایی از این لباس، تعداد زیادی از کاربران، لباس زنان تیم ملی المپیک ایران را به لباس کادر درمان تشبیه کرده‌اند.

خبر فوری:

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

افکار عمومی مانند دوره‌های پیش از طراحی، کیفیت دوخت و رنگ این لباس‌ها انتقاد کرده‌ و آن را فاقد هرگونه نماد فرهنگی یا ملی دانسته است.
برخی رسانه‌های ایران نیز از از کمیته ملی المپیک انتقاد کرده بودند که چرا برخلاف ادوار گذشته از لباس ورزشکاران پیش از اعزام کاروان ورزشی ایران به فرانسه رونمایی رسمی نکرده است.


در دوره‌های گذشته بازی‌های المپیک یا جام جهانی فوتبال مردان هم همواره لباس تیم اعزامی ایران به مسابقات واکنش‌برانگیز بود و به نظر می‌رسد که رونمایی نشدن از این لباس‌ها پیش از اعزام کاروان برای جلوگیری از انتقادات احتمالی بود که اکنون پس از اعزام به شکلی گسترده مطرح می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز