گراد ؛ اسپانسر بانوان ورزشکار تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس

لست سکند

گراد بانوان ورزشکار را تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس همراهی می‌کند و حامی مالی آنها خواهد بود. همچنین گراد نقش بانوان در صحنه های رقابتی بین المللی با نماد گردآفرید که شخصیتی پهلوانی در تاریخ اساطیری ایران است را روایت می‌کند.
به گزارش کاماپرس، در ابتدای مراسم اسپانسری از بانوان المپیکی کشور، حمیده سادات ضعیم زاده مدیرعامل شرکت گراد، گفت: گرد آفرید بانوی ایرانی استعاره‌ای از بانوان ورزشکار قهرمان در المپیک پاریس است و گراد با هر یک از ورزشکاران دومیدانی و تیراندازی به عنوان حامی این ورزش همراه می‌شود و از سختی راه آنها روایت می‌کند. گراد در کنار ورزشکاران الهام بخش تا المپیک ۲۰۲۴ خواهد بود.


ضعیم زاده در پاسخ به خبرنگار کاماپرس درباره اینکه آیا اسپانسری این برند از بانوان ورزشکار رویداد محور خواهد بود یا در آینده مدت دار می شود، گفت: به طور قطع تاکنون به قرارداد اسپانسری با ورزشکار خاصی برنامه ریزی نکرده ایم، اما با توجه به برنامه های ما در سال ۱۴۰۳ حتما به این موضوع فکر می کنیم.
او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار کاماپرس درباره اینکه آیا این اسپانسری روی سبد محصولات تولیدی گراد تاثیر خواهد گذاشت، افزود: ما به دنبال این نیستیم که محصولاتی برای بانوان ورزشکار تولید کنیم که همیشه بپوشند، بلکه معتقدیم بانوان ورزشکار در محافلی که حضور پیدا می کنند باید لباسی برازنده و آراسته باشد و گراد آنها را تامین خواهد کرد.
ضعیم زاده با اشاره به اینکه اینکه چند سال اخیر برند را توسعه داده ایم و لاین لباس زنان و کودکان هم راه اندازی شده است، گفت: گراد همیشه از ورزشکاران حمایت کرده همانطوری که از برخی تیم های فوتبال مانند سپاهان، سایپا و… حمایت کرده و حتی در رشته های ورزشی دیگر مانند کشتی هم اسپانسر بوده ایم.
او درباره ورود گراد به طراحی لباس تیم ملی تصریح کرد: برای طراحی تیم ملی مشکلات و موانع زیادی وجود دارد به همین دلیل بسیاری از برندها ترجیح می دهند که به این موضوع ورود نکنند، زیرا در نهایت مسئولان طرحی را انتخاب می کنند که مدنظر خودشان باشد.
ضعیم زاده با اشاره به اینکه ورزش بانوان همیشه کمتر از ورزش مردان مورد حمایت بوده است، گفت: همین مسأله باعث می شود بدون دغدغه و با دلگرمی بانوان ایران به ورزش بپردازند.

استقبال ورزشکاران از حمایت گراد

بهنام ابوالقاسم پور بازیکن پیشکسوت فوتبال با استقبال از حمایت گراد از ورزشکاران، گفت: گاهی برخی برندها برای معرفی محصولات خود از بلاگرها استفاده می کنند، اما چه اتفاق خوب و بزرگی است که گراد برای برندسازی محصولات از ورزشکاران استفاده کرده است.
در همین رابطه فاطمه امینی که دوماهی است که سهمیه المپیک پاریس را گرفته در این مراسم گفت: به طور قطع حمایت یک اسپانسر همچون گراد منجر به دلگرمی ما ورزشکاران می شود.
شروین چهل امیرانی که بعد از دو سال و نیم فعالیت در تیراندازی سهمیه المپیک را دریافت کرده، نیز در مراسم گراد، گفت: حمایت گراد به پیشرفت ورزش زنان در کشور کمک می کند و این قابل تقدیر است.
همچنین هاجر صفرزاده نخستین دونده کم بینایان ایران که بعد از ۸ سال عضویت در تیم ملی توانسته برای نخستین بار سهمیه پارالمپیک را دریافت کند، در این مراسم گفت:  امیدوارم با برد در مسابقات جواب حمایت گراد را بدهم، زیرا بعد از چندین سال فعالیت در تیم ملی این نخستین بار است که یک برند ایرانی حامی بانوان ورزشکار در مسابقات شده است.
فرزانه فصیحی دونده پرافتخار کشورمان نیز با بیان اینکه خیلی خوشحال هستیم که یک برند ایرانی از ورزشکاران حمایت می کند، گفت: در همه دنیا ورزشکاران توسط برندهای داخلی حمایت می شوند و این اتفاق خوبی است که در ایران هم برندها به این نتیجه رسیده اند که از ورزشکاران حمایت کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : گراد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز