شرایط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک سپه با اقساط 5 میلیونی

آریاک سفر

با توجه به جایگاه ویژه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج این فرهنگ و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم به صورت شفاف، بانک سپه در این مورد اقداماتی را صورت داده است. طرح تسهیلاتی «نگین امید» یکی از اقدامات بانک سپه در این خصوص است که همه مشتریان حقیقی امکان درخواست آن را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک سپه با ایجاد میانگین سپرده یک تا 18 ماهه امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «نگین امید» این مجموعه را دارند. متقاضیان این وام باید اعتبار شغلی هم داشته باشند تا تسهیلات مذکور به آن‌ها تعلق بگیرد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها متقاضیان آن باید کارمزد دو درصدی بپردازند. بعد از دریافت وام متقاضیان طی مدت حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 هزار تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن هم به 315 میلیون و 700 هزار تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

خدمات بانک سپه به چند بخش تقسیم می‌شود؟

بانک سپه یکی از بانک‌های قدیمی و شناخته شده ایرانی است که تقریبا 100 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تا به حال انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط ارائه داده است.

خدمات بانک سپه به سه بخش شخصی و اصناف، بانکداری شرکتی و پایگاه دانش تقسیم می‌شود تا مشتریان در هر دسته به راحتی امکان استفاده از خدمات بانکی را داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان