شرایط فروش اقساطی رانا پلاس سقف شیشه ای با تحویل فوری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایران خودرو تولید خودروی رانا را از سال ۹۱ و با هدف تبدیل شدن به یک خودروی خانوادگی ایرانی آغاز کرد. می‌توان گفت رانا همان پژو 206 صندوقدار است که از نظر ظاهری و آپشن تغییراتی داشته است. رانا با موتور TU5 به بازار عرضه شده و از گیربکس 5 سرعته خودکار کد BE4 بهره می‌برد. مقایسه ظاهر زیبا و امکانات این خودرو در برابر قیمت عرضه آن در بازار باعث شده تا فروش اقساطی رانا پلاس گزینه‌ای محبوب در میان مشتریان باشد.

کاماپرس در این گزارش به شرایط فروش اقساطی رانا پلاس سقف شیشه‌ای مدل 1402 می‌‌پردازد.

قیمت رانا پلاس سقف شیشه‌ای در فروش اقساطی 705 میلیون تومان تعیین شده و برای خرید پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو یعنی مبلغ 352 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت لازم است.

برای پرداخت مبلغ باقی مانده نیز می‌توان اقساط بلند مدت 24 تا 30 ماهه و یا اقساط 6، 12 یا 18 ماهه را انتخاب کرد. برخورداری از شرایط اقساطی بلند مدت، تحویل فوری خودرو و همچنین ثبت سند به نام خریدار از مزایای این خرید اقساطی محسوب می‌شود.

در جدول زیر میزان اقساط خودرو به تفکیک قابل مشاهده است.

شرایط فروش اقساطی رانا پلاس + قیمت-کاماپرس

مشخصات فنی رانا پلاس

در بخش فنی  رانا پلاس از موتور 1.6 لیتری تفس طبیعی استفاده می‌کند که در محدوده 5800 دور بر دقیقه توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت و در محدوده 4000 دور بر دقیقه امکان تولید 142 نیوتن متر گشتاور را دارد. بررسی‌های انجام شده، حاصل ارسال این نیرو به چرخ های جلو حداقل شتاب صفر تا صد 12 ثانیه و حداکثر سرعت 189 کیلومتر برساعت را نشان می‌دهد. مصرف سوخت اعلامی از سوی ایران خودرو برای استفاده ترکیبی در شهر و بزرگراه نیز معادل 6 لیتر اعلام شده اکه در استفاده های واقعی بیشتر از رقم اعلامی خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسپند خودرو
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی رانا پلاس سقف شیشه ای با تحویل فوری

  1. رضا سائلی سائلی گفته:

    رفتار و عملکرد ما مردم در ساختن جامعه بسیار مهم است، اگر همه متحد بشویم و این خودروها را نخریم این مبالغ به رخ ما کشیده نمی شود، سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز