شرایط فروش اقساطی آریزو 6 ویژه خرداد 1403 + قیمت قطعی

آغاز فروش 3 محصول فونیکس از امروز + قیمت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی آریزو 6 ویژه خرداد 1403 را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، با انتشار شرایط فروش اقساطی آریزو 6 در خرداد 1403، قیمت قطعی این خودرو یک میلیارد و 255 میلیون تومان تعیین شده‌است.

شرایط خرید اقساطی آریزو 6

در این عرضه دو روش برای خرید آریزو 6 تعیین شده‌است؛ نخست اینکه متقاضی 50 درصد مبلغ را پیش‌پرداخت کند و اقساط 17 میلیون و 692 هزار تومان را به صورت ماهانه برای مدت 5 سال پرداخت کند.

همچنین متقاضی می‌تواند پیش‌پرداخت 75 درصد از قیمت خودرو که معادل 941 میلیون و 400 هزار تومان است را انتخاب کند. در این روش متقاضی به مدت 5 سال ماهیانه باید اقساط 8 میلیون و 927 هزار تومان پرداخت کند.

خودرو آریزو 6 پرو از سال 98 در  بازار ایران حضور دارد. هم‌اکنون این خودرو در بازار با قیمت یک میلیارد و 570 میلیون تومان معامله می‌شود. با توجه به اینکه این خودرو نسبت به رقبای چینی خود کیفیت بالاتری دارد، به همین دلیل در بازار ایران با تقاضای بیشتری روبرو شده است.

مشخصات فنی آریزو 6 پرو کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی و آپشنال خودرو آریزو 6

این خودرو دارای موتوری 1.5 لیتری با پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ است. آریزو 6 گیربکسی سی وی تی با 9 دنده مصنوعی عرضه شده و  حدود 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور ایجاد می‌کند. این خودرو با شتاب 9 ثانیه در 100 کیلومتر حداکثر می‌تواند 210 کیلومتر سرعت بگیرد. همچنین در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 6.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند. مشخصات فنی آریزو 6 نسبت به سایر رقبای چینی نشان می‌دهد که این خودرو از توان بالایی برخوردار بوده و در عین حال کم مصرف‌تر است.

از مهمترین آپشن‌های این خودرو می‌توان به کنترل کروز، کنترل ایستایی و پایداری اشاره کرد. همچنین دارای دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است. آریزو 6 به سنسور عقب، سنسور فشار باد، ترمز پارک برقی، ترمز ضد قفل، دی لایت، اتولایت و چراغ مه شکن عقب مجهز شده و همچنین تجهیزاتی مانند دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین 360 درجه به افزایش ایمنی خودرو در حالت رانندگی افزوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی آریزو 6 ویژه خرداد 1403 + قیمت قطعی

    • علی فدایی گفته:

      سلام من حواله اماده داریم تکمیل وجه شده ۲۰ روز دیگه میام رنگ اش مشکی هست بیا ببرش همون قیمت بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز