شرایط دریافت وام 10 میلیون تومانی بدون ضامن بلوبانک

ژیوار

کاربران اپلیکیشن بلو بانک می‌توانند با مراجعه به پنل بلوکلاب خود از وام 10 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن بهره‌مند شوند.

به گزارش کاماپرس، بلو بانک که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته، به مشتریان خود تسهیلاتی بین سه تا 10 میلیون تومان ارائه می‌کند.

بلوبانک برای این وام، نرخ سود 22 درصدی و همچنین چهار درصد کارمزد تعیین کرده است و به این ترتیب برای مبلغ 10 میلیون تومانی این وام،  باید در هرقسط ماهانه مبلغ یک میلیون و 795 هزارتومان به بانک بپردازد. پرداختی نهایی وام‌گیرنده به بانک نیز رقمی بالغ بر 10 میلیون و 771 هزارتومان تعیین شده است.

خبر فوری:

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

متقاضی دریافت این وام باید مشتری و کاربر اپلیکیشن بلوبانک باشد تا بتواند فرآیند دریافت تسهیلات را از طریق این اپلیکیشن انجام دهد.

این وام شرایط ویژه‌ای برای متقاضیان در نظر گرفته که یکی از آنها این است که متقاضی نیازی به ضامن رسمی، وثیقه یا سفته برای دریافت این وام ندارد. با این حال، میانگین حساب وام‌گیرنده باید در سه ماه متوالی بیشتر از سه میلیون تومان باشد. در واقع اگر هر فرد هر روز سه میلیون تومان یا فقط یک روز از ماه، ۹۰ میلیون تومان درحساب خود داشته باشد؛ میانگین حساب او ۳ میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز