جزییات کمپین 5 میلیارد تومانی بلوبانک

سرویس رند بلو به عنوان یکی از خدمات محبوب بلوبانک سامان، کمپینی راه‌اندازی کرده که طی آن به 50 نفر مجموعا 5 میلیارد تومان در قالب قرعه کشی، اهدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، با فعال کردن سرویس رند بلو می‌توانید پول خردهای خود را در هر تراکنش پس‌انداز کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. بلوبانک کمپین جدیدی برای مشتریان طرح رند بلو تدارک دیده که طی آن ۱۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی به برندگان تعلق می‌گیرد.

شرایط شرکت در کمپین رند بلو

در این راستا، با فعال کردن سرویس رند در اپلیکیشن بلو می‌توانید در این قرعه کشی شرکت کرده و برنده‌ جوایز ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی ‌شوید.

راز آسمان پایتخت

بر اساس این طرح، با کسب حداقل ۲۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی، با حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی و با کسب حداقل ۲۰۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت کنید. اگرچه با ۲۰۰۰ امتیاز در سه قرعه‌کشی ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ میلیونی شرکت داده شده و به ترتیب با حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در دو قرعه‌کشی ۱۰۰ و ۵۰، و با ۲۰۰ امتیاز تنها در یک قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی شرکت داده می‌شوید.

نحوه کسب امتیاز در کمپین رند بلو

امتیاز شما در دو بخش جمع می‌شود. بخش اول براساس تعداد تراکنش‌های رُند شده‌ شما  بوده که طی آن برای هر تراکنش رُند شده، یک امتیاز کسب می‌کنید. در بخش دوم براساس مبلغ رُند شده‌ خریدها امتیاز می‌گیرید و طی آن برای هر ۱۰ هزار تومان مبلغ رُند شده در پایان روز یک امتیاز دریافت خواهید کرد. در نهایت با مراجعه به اپلیکیشن بلو و قسمت بلوکلاب می‌توانید امتیاز کل خود را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده از سرویس رند بلو

  • ابتدا باید وارد اپلیکیشن بلو شده از گزینه‌های پایین صفحه روی علامت خانه را کلیک کنید.
  • پایین موجودی حساب خود گزینه‌ «باکس» را انتخاب کنید. بعد از آن‌ یک باکس با اسم و عکس دلخواه خود ایجاد کنید.
  • پس از فعال کردن رُند باید از بین گزینه‌های ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان یکی را انتخاب کنید؛ به این معنی که قصد دارید مبلغ تراکنش شما تا چه عددی رُند شود.
  • در نهایت رند بلو برایتان فعال شده و پس از هر تراکنش، این سرویس به ‌صورت خودکار تا مبلغ مدنظر شما، تراکنش مربوطه را رُند می‌کند و باقی مبلغ را در باکس شما پس‌انداز می‌کند.

گفتنی است برای برنده شدن جوایز کمپین 5 میلیاردی رند بلو تا دوم خردادماه مهلت دارید و قرعه‌کشی در تاریخ 3.3.3 یعنی 3 خرداد 1403 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز