شرایط دریافت وام فوری با دارایی دیجیتال اعلام شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امکان و قابلیت دریافت وام بدون داشتن پرونده اعتباری و با پشتوانه دارایی دیجیتال میسر می‌‏‌شود.

به گزارش کاماپرس، رشد تورم و کاهش قدرت خرید مردم منجر به افزایش محبوبیت وام‌‌‌های خرد در بین مردم شده است. با این حال، شرایط و فرایند پیچیده دریافت وام، بسیاری را از دریافت وام محروم و یا منصرف کرده است. از طرف دیگر با وضع قوانین جدید، افراد بدون داشتن پرونده اعتباری مشمول دریافت وام نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

در این شرایط گاها روش‌‌‌های جدید و سریع‌تری برای دریافت وام‌‌‌ رواج پیدا می‌کند که وام‌‌‌های با پشتوانه رمزارز به عنوان دارایی وام‌‌‌گیرندگان، یکی از انواع این وام‌هاست که اتفاقا با استقبال زیادی هم روبرو  شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، وثیقه‌‌‌گذاری رمزارز و دارایی دیجیتال برای دریافت وام به راهکاری موثر در بین مردم تبدیل شده است. با این حال اگرچه دریافت وام با وثیقه‌‌‌گذاری سرمایه دیجیتال ساده به نظر می‌‌‌رسد، اما برخی از صرافی‌‌‌های رمزارزی به دلیل نبود رگولاتوری و چالش‌‌‌های متعدد این مسیر،  از ارائه چنین خدماتی خودداری می‌‌‌کنند.

با این حال برخی از صرافی‌‌‌ها با قبول دارایی دیجیتال به عنوان وثیقه به کاربران وام می‌‌‌دهند. این دسته از صرافی‌ها در تلاشند تا با همکاری شرکت‌های واسطه، فرآیند اعطای وام را برای کاربران تسهیل کنند.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که با وجود رواج این شیوه برای دریافت وام، نبود رگولاتوری مناسب می‌تواند مانع حضور سایر فعالان حوزه لندتک و رمزارز به این حوزه و در نهایت افت و عدم رشد این شیوه متناسب با نیاز کاربران شود.

انتهای پیام

روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز