نگاهی به قیمت روز تتر با وجود نوسانات شدید بازار رمز ارزها

تور لحظه آخری-کاماپرس

علی‌رغم نوسانات شدید قیمتی و شرایط آشفته بازار ارزهای دیجیتال در چند روز اخیر، بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارزش تتر حتی در مقایسه با تغییرات دلار آمریکا، یورو و دیگر ارزهای مشابه ثابت مانده است.

ارزش استیبل کوین (رمز ارز با ثبات) محبوب بازار، یعنی تتر از سال 2018 به صورت پیوسته مورد بررسی قرار گرفته و بارها و بارها ثبات قیمتی آن در جریان نوسانات شدید بازار مشاهده شده است. پایداری ارزش تتر، آن را به پناهگاه امنی برای سرمایه‌گذاران در برابر نوسانات و ابهامات بازار تبدیل کرده است. قیمت روز تتر در حال حاضر در حدود 49 هزار تومان است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت روز تتر و پایداری آن در میان نوسانات شدید بازار ‌پرداخته است.

تتر با چه قیمتی خرید و فروش می‌شود؟

ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT توکن محبوب شبکه تتر است که در دسته استیبل کوین‌ها و با هدف مصون ماندن از نوسانات شدید قیمتی در بازار کریپتو کارنسی یا همان بازار رمز ارزها متولد شد.

تتر، سومین ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال و بزرگ‌ترین استیبل کوین از نظر ارزش بازاری است. قیمت روز تتر با پشتوانه یکی از ارزهای سنتی ارزشمند، یعنی دلار تعیین شده و قیمت هر واحد تتر با قیمت یک دلار آمریکا برابری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر، قیمت روز تتر با یک کاهش جزئی و با احتساب نرخ دلار در ایران در حدود 49 هزار و 927 تومان بوده و بیشترین حجم مبادلات روزانه را دارد.

مکانیسم‌های تتر برای حفظ ثبات ارزش آن چیست؟

تتر، مطرح‌ترین و محبوب‌ترین استیبل کوین بازار است که ثبات ارزش آن برای مدت طولانی، این نوید را به سرمایه‌گذاران می‌دهد که ارزهای فیات (سنتی) آن‌ها در جریان نوسانات شدید بازار، همچنان امن باقی خواهد ماند.

نگرانی سرمایه‌گذاران از اعداد و ارقام مرتبط با ذخایر تتر و همچنین انتقادات مبنی بر دستکاری بازار توسط تتر، موجب شده که این ارز دیجیتالی همواره مورد بررسی و آزمایش تحلیل‌گران قرار گیرد. نتایج منتشر شده در این خصوص نشان می‌دهد که تتر از هر دو روش فناوری و مکانیسم‌های قانونی برای اطمینان از ثبات خود استفاده می‌کند. این مکانیسم‌ها در ادامه بررسی شده است.

پشتوانه دلاری: ارزش هر توکن تتر برابر یک دلار آمریکا است که در حساب خزانه‌داری تتر و به‌عنوان پشتوانه آن توکن نگهداری می‌شود.

شفافیت: تتر این ذخایر را به‌صورت منظم حسابرسی کرده و نتایج و اطلاعات مربوطه را برای کاربران خود افشا می‌کند.

محدودیت تراکنش: استفاده از سیستم محدودیت تراکنش‌ها (TLT) محدودیت‌هایی را در خرید تتر و برای میزان پولی که کاربران می‌توانند در لحظه، انتقال داده یا وارد کیف پول خود کنند، وضع می‌کند.

تمام این مکانیسم‌ها و رویه‌ها از زمان خلق تتر تاکنون، تضمین می‌کند که ارزش این رمز ارز حتی در زمان آشفتگی بازار نیز ثابت مانده و تریدرها (معامله­گران) می‌توانند با خیال راحت و بدون ترس از تغییرات قیمت، اقدام به خرید تتر کنند.

خرید و فروش تتر با اکس نوین

شرکت سهامی خاص داد و ستد فناوران پارس نوین یا همان اکس نوین، با طراحی دو پلتفرم تمام اتوماتیک برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه دارای تیمی متشکل از 30 پرسنل پشتیبانی و نیروهای متخصص در حوزه توسعه فنی و زیرساختی وبسایت و اپلیکیشن بوده و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

خدمات ویژه اکس نوین شامل پشتیبانی و احراز هویت 24 ساعته، خرید و فروش سریع و آسان در اپلیکیشن اکس نوین، پشتیبانی بیش از 1500 ارز دیجیتال، امنیت بالا، قیمت مناسب و کارمزد منصفانه است. همچنین با انتخاب این مجموعه می‌توان تتر را روی پنج شبکه اصلی خرید و فروش کرد.

علاقه ­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­توانند به وبسایت /https://exnovin.net مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز