شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی مناسب زوج های جوان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین ظرفشویی دیگر همچون گذشته به عنوان یک وسیله لوکس یا غیرواجب تلقی نمی‌شود و مسلما با وجودش در جهیزیه زوج‌های جوان، می‌تواند رفاه زندگی شخصی‌ افراد را به طرز محسوسی بالا ببرد. وجود ماشین ظرفشویی در امور روزمره و همین طور مهمانی‌ها به خوبی می‌تواند نقش کمکی را ایفا کند و از این رو، یکی از دغدغه‌های همیشگی زوج‌های جوان، تهیه این محصول است.

با توجه به شرایط موجود در بازار لوازم خانگی، برای خرید محصولات باکیفیت، به همان اندازه نیز باید هزینه کرد. خرید اقساطی در این شرایط می‌تواند به داد آن دسته از زوج‌های جوانی برسد که در لحظه خرید، نمی‌توانند کل مبلغ را پرداخت کنند. سامانه دیجی شهر نیز ضمن نیازسنجی، به خوبی توانسته با ارائه وام‌ تا سقف 200 میلیون تومان نسبت به رفع نیاز زوج‌های جوان اقدام کند. گفتنی است وام‌های دیجی شهر با بهره 23 درصدی اعطا می‌شود و برای بهره‌مندی از آن تنها ارائه چک صیادی کفایت می‌کند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی ویژگی 4 مدل ماشین ظرفشویی مناسب زوج‌های جوان، به معرفی شرایط خرید اقساطی این محصولات می‌پردازد.

ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP8-3803A

این مدل ماشین ظرفشویی در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 52 میلیون و 480 هزار تومان در فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود. این ماشین ظرفشویی 8 نفره، دو سبد جهت قراردهی ظروف دارد. علیرغم ظرفیت استاندارد این محصول، با 60 سانتی متر ارتفاع، مناسب آشپزخانه‌های کوچک است. برای خرید این مدل ماشین ظرفشویی، وام 50 میلیون تومانی کارساز است. اقساط وام ماهانه 2 میلیون و 618 هزار تومان و 24 ماهه است.

1-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی وست پوینت مدل WYG-15620.ESC

این مدل ماشین ظرفشویی با قیمت حدودی 42 میلیون و 100 هزار تومان، ظرفیت 15 نفره دارد. امکان شستشوی ظروف حساس و شکستنی در این محصول برای کاربران فراهم شده و قابلیت شستشوی سریع، در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند کمک حال زوج‌های جوان باشد. برای خرید این محصول می‌توان وام 42 میلیون تومانی را در نظر گرفت. در این صورت اقساط ماهانه 2 میلیون و 199 هزار تومان و به مدت دوسال ادامه دار خواهد بود.

2-کاماپرس

ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW 3140 W

این مدل ماشین ظرفشویی در بازارهای اینترنتی با قیمت حدودی 35 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول مناسب 14 نفر طراحی شده و نیاز زوج‌های جوان را تا سالیان سال برطرف می‌کند. امکان تأخیر شستشو یکی از قابلیت‌های کاربردی این دستگاه به حساب می‌آید. 35 میلیون تومان، میزان وامی است که می‌توان برای خرید این محصول درخواست داد. در این صورت اقساط ماهانه به مدت 24 ماه، حدود 1 میلیون و 833 هزار تومان خواهد بود.

3-کاماپرس

ماشین ظرفشویی سام مدل DW186 WI/N

این مدل ماشین ظرفشویی با قیمت حدودی 25 میلیون و 650 هزار تومان، مانند دیگر محصولات معرفی شده در این گزارش، یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های ظرفشویی برای زوج‌های جوان است. علیرغم قیمت مقرون به صرفه این محصول، برای 15 نفر طراحی شده و 7 برنامه شستشو، امکانات این دستگاه را تکمیل می‌کند. زوج‌های جوان می‌توانند با درخواست وام 25 میلیون تومانی، نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. در چنین شرایطی، اقساط ماهانه 1 میلیون و 309 هزار تومان به مدت دو سال، در انتظار زوج‌های جوان خواهد بود.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالزدیجی شهردیجی کالا
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز