شرایط اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه

ویزا فرانسه - کاماپرس

در بین کشورهای اروپایی، فرانسه به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی باقدمت و امکانات رفاهی مناسب مورد توجه گردشگران و مهاجران قرار گرفته است. متقاضیان ایرانی نیز برای سفر به این کشور باید ویزای آن را دریافت کنند. روش‌های مختلفی برای دریافت ویزا وجود دارد که یکی از آن‌ها اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه است.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به دنبال دریافت سریع ویزا از سفارت فرانسه هستند، بهتر است دعوتنامه این کشور را داشته باشند. دعوتنامه فرانسه، نامه‌ای است که از سوی یک فرد مقیم این کشور نوشته می‌شود. دعوتنامه حاکی از آن است که متقاضی دریافت ویزا در کشور فرانسه کسی را دارد که در صورت بروز اتفاق می‌تواند از کمک‌های وی بهره‌مند شود. افرادی که با دعوتنامه به سفارت فرانسه مراجعه می‌کنند، معمولا با دردسر کمتری مواجه می‌شوند و پرونده آنان سریع‌تر بررسی می‌شود.

در این گزارش انواع دعوتنامه و شرایط اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه بررسی شده است.

دعوتنامه تجاری

سرمایه‌گذاران و مسافران تجاری به افرادی گفته می‌شود که قصد شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌ها یا قرارهای کاری خارجی دارند. این افراد با در دست داشتن دعوتنامه تجاری به راحتی امکان دریافت ویزای فرانسه خواهند داشت. معمولا به منظور اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه باید روسا یا سرپرست‌های شرکت‌های بزرگ تجاری برای فرد متقاضی، دعوتنامه ارسال کنند.

دعوتنامه کاری

کشور فرانسه به دلیل برخورداری از اقتصاد پیشرو دارای موقعیت کاری زیادی است و روسا و صاحبان کارخانه‌های بزرگ این کشور به منظور افزایش سرعت رشد اقتصادی مجموعه خود از جوانان جویای کار در کشورهای دیگر دعوت می‌‌کنند. دعوتنامه کاری، یکی دیگر از شرایط اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه و مهاجرت به این کشور است. البته متن آن باید به دقت و با جزئیات بیان شود و با قوانین سفارت فرانسه در یک راستا باشد. برای پذیرفته شدن دعوتنامه کاری باید کارایی فرد برای آن مجموعه یا شرکت بیان شود؛ ضمن اینکه روسا و کارفرمایان در این دعوتنامه باید محل اقامت و آدرس خود را بنویسند.

راز آسمان پایتخت

ویزای فرانسه - کاماپرس

دعوتنامه توریستی

از آنجایی که فرانسه آثار تاریخی و طبیعی زیادی دارد و گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند، داشتن دعوتنامه توریستی ضروری است. در صورتی که شخصی قصد داشته باشد به منظور گردشگری به فرانسه سفر کند، باید از خویشاوندان خود برای ارسال دعوتنامه توریستی درخواست کند. این نوع دعوتنامه نیز روند اخذ ویزای توریستی فرانسه را سرعت خواهد بخشید.

ویزای فرانسه - کاماپرس

دعوتنامه نمایشگاهی

افرادی که مایل به بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی فرانسه یا دریافت غرفه در آن باشند، باید ویزا بگیرند. این افراد برای دریافت سریع ویزا به منظور شرکت در نمایشگاه‌ها باید هدف خود را از سفر به این کشور اعلام کنند. آنان باید مشخص کنند که هدفشان از شرکت در نمایشگاه صرفا غرفه‌داری است یا افزایش اطلاعات عملی یا تحصیلی خود در زمینه کاری مرتبط یا خرید محصولات ارائه شده.

دعوتنامه پزشکی

فرانسه به دلیل داشتن سیستم پزشکی قوی، یکی از کشورهای مورد توجه برای درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج است. افرادی که به منظور درمان چنین بیماری‌هایی قصد عزیمت به فرانسه دارند، بهتر است که دعوتنامه دریافت کنند. دعوتنامه باید از سمت پزشک یا بیمارستان ارسال شود و در آن مراحل درمان، هزینه، نوع بیماری و اطلاعات هویتی شخص بیان شده باشد.

ویزا فرانسه-کاماپرس

شرایط ارسال دعوتنامه

اعضای درجه یک خانواده، خویشاوندان و دوستان ساکن فرانسه  امکان ارسال دعوتنامه برای متقاضیان را دارند.

فرم دعوتنامه فرانسه باید به دقت تکمیل و اصل صداقت و بیان تمام جزئیات در آن در نظر گرفته شود.

حتما باید اهداف سفر و دریافت ویزا با مطالب بیان شده در دعوتنامه همخوانی داشته باشد تا روند صدور ویزا تسریع شود.

فرد میزبان یا ارسال کننده دعوتنامه باید بالای 18 سال سن داشته و دارای اقامت دائم این کشور باشد.

وضعیت مالی و اقتصادی و همچنین خوش حسابی میزبان ساکن فرانسه در پرداخت مالیات از طرف سفارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

میزبان باید خانه داشته و متراژ خانه وی از طرف سفارت مقبول باشد. در صورتی که شرایط خانه وی برای داشتن مهمان مناسب نباشد، با دعوتنامه وی موافقت نخواهد شد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه

افراد به منظور اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه باید کارت شناسایی، اقامت، گذرنامه میزبان، مدرک‌های شناسایی مهمان، قبض برق، آب و تلفن، فیش حقوقی سه ماه اخیر، اثبات توانایی مالی خود برای سفر و اقامت در فرانسه و تمبر مالیاتی به سفارت ارائه دهند.

مدارک لازم برای دارندگان دعوتنامه ازدواج از فرانسه

افرادی که ساکن فرانسه هستند و با فردی خارج از این کشور ازدواج کرده‌اند نیز امکان ارسال دعوتنامه به همسر خود دارند. این موضوع باعث خواهد شد که زن یا شوهر سریع‌تر صاحب ویزا شوند. این افراد به منظور اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه ازدواج باید فرم درخواست دعوتنامه، عکس جدید رنگی، گواهی شهرداری محل ازدواج، گذرنامه معتبر، ویزای شنگن، گذرنامه بیومتریک، پرینت بانکی، اسناد تمکن مالی فرد ساکن فرانسه، اصل دعوتنامه معتبر، اسناد و مدارک کاری، مدرک‌های مربوط به محل سکونت همسر فرانسوی، بیمه نامه بین‌المللی و مدارک رزرو بلیط هواپیما را به سفارت ارائه دهند.

ویزای فرانسه- کاماپرس

هزینه ویزای فرانسه

قیمت ویزای فرانسه به هیچ عنوان قابل اعلام نیست؛ چرا که با توجه به نوع ویزای درخواستی و دعوتنامه، قیمت ویزای فرانسه متفاوت خواهد بود. در ایران، نوسان نرخ ارز نیز به این مورد اضافه می‌شود و نرخ ویزای فرانسه را به شدت تغییر می‌دهد.

بهترین مجموعه برای دریافت ویزای فرانسه

افرادی که مایل به اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه هستند، باید به یک درگاه معتبر مراجعه کنند. «راز آسمان پایتخت» یک مجموعه معتبر و باسابقه خدمات‌دهی مناسب در این باره است. این مجموعه باسابقه با در اختیار داشتن تیم مجرب و کادر حرفه‌ای، انواع خدمات مربوط به ویزا و همچنین تورهای داخلی و خارجی، اروپایی، هتل‌ها و تورهای نوروزی را ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اخذ ویزای فرانسه با دعوتنامه می‌توانند به وبسایت راز آسمان پایتخت به آدرس https://www.asemanpaytakht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز