سیر نزولی قیمت خودرو تارا همچنان ادامه دارد: بررسی قیمت تارا اتوماتیک پاییز 1403

شاخص-کاماپرس
آریاک سفر

تارا اتوماتیک مدل 1403 با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا، رانندگی را برای کاربران راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کند. از لحاظ قیمتی، قیمت روز خودرو تارا اتوماتیک در مقایسه با نرخ ابتدای سال، کاهش قابل توجهی را تجربه کرده و از اردیبهشت‌ماه امسال تا کنون حدود 300 میلیون ارزان‌تر شده است. با توجه به شرایط بازار و کاهش قیمت، تارا اتوماتیک مدل 1403 هم اکنون فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا در عرصه خودرو است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت روز خودرو تارا اتوماتیک و مشخصات فنی این خودرو خواهد پرداخت.

مشخصات فنی خودرو تارا اتوماتیک مدل 1403

خودرو تارا اتوماتیک مدل 1403 با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، یکی از گزینه‌های جذاب در بازار خودروهای ایرانی است. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. گیربکس اتوماتیک 6 سرعته آن، تجربه‌ای نرم و روان از رانندگی را فراهم می‌کند.

تارا به سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و سیستم تعلیق عقب نیمه مستقل نیز مجهز است که سواری راحتی را به ارمغان می‌آورد. از نظر ایمنی، این خودرو با تجهیز به سیستم‌های ABS و EBD، تجربه رانندگی ایمن‌تری را ارائه می‌دهد. همچنین، تارا دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، دوربین عقب، و سیستم تهویه مطبوع خودکار است که به راحتی و آسایش سرنشینان افزوده است.

مشخصات فنی خودرو تارا اتوماتیک مدل 1403-کاماپرس

دریان سفر امید

قیمت روز خودرو تارا اتوماتیک صفر

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، تارا اتوماتیک مدل 1403 به دلیل کاهش قیمت، اکنون به یک گزینه بسیار جذاب برای خریداران تبدیل شده است. قیمت روز خودرو تارا دنده اتومات در خرید نقدی حدود 920 میلیون تومان برآورد شده‌است؛ این در حالی است که این خودرو در ابتدای سال جاری قیمت حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومان را تجربه کرده‌بود. بازار این خودرو در خرید و فروش نسخه کارکرده آن نیز حسابی داغ است و این خودرو با کارکردهای متفاوت، باقیمت‌های کارشناسی‌شده مناسب برای فروش در سایت‌های اینترنتی مجموعه‌های معتبر موجود است.

قیمت روز خودرو تارا دنده اتومات مدل 1401

نسخه‌های کارکرده این خودرو در رنگ‌های مختلف با کارکرد متفاوت موجود است. یکی از این خودروها در حال حاضر با قیمت کارشناسی‌شده 780 میلیون تومان در شهر اصفهان برای فروش موجود است. کارکرد این خودرو مشکی‌رنگ حدود 48 هزار کیلومتر است و کارشناسان مجموعه هیچ‌گونه عیب و نقصی را، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ظاهر و بدنه برای این خودرو گزارش نکرده‌اند. امکان بازدید حضوری و بررسی شرایط خودرو در شهر اصفهان وجود دارد. خرید این خودرو صرفا به صورت نقدی و از طریق مجموعه همراه مکانیک امکان‌پذیر است.

قیمت روز خودرو تارا دنده اتومات مدل 1401-کاماپرس

قیمت روز خودرو دیگر تارا مدل 1401 با کارکرد حدود 19 هزار کیلومتر نیز حدود 790 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. رنگ خاکستری این خودرو، نمای ظاهری آن را نسبت به دیگر گزینه‌های بازار متمایز کرده‌است. امکان خرید نقد و اقساطی این خودرو، انعطاف مالی را برای خریدار رقم می‌زند. این خودرو از لحاظ فنی و ظاهری شرایط مطلوبی دارد. با توجه به گزینه‌های خرید نقد و اقساطی، خریداران می‌توانند با آرامش بیشتری به خرید این خودرو اقدام کنند. همچنین، مصرف سوخت بهینه تارا و هزینه‌های نگهداری معقول، آن را به انتخابی اقتصادی برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. در مجموع، تارا مدل 1401 با توجه به قیمت روز خودرو و شرایط مناسب خود، گزینه‌ای عالی برای خریداران خودرو است.

2

شرایط استعلام قیمت روز خودرو صفر و کارکرده از طریق مجموعه «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، خرید نقد و اقساطی و بررسی اینترنتی بازار خودرو یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تصاحب خودرو است. سایت همراه مکانیک یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در این زمینه، امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده را برای کاربران خود فراهم کرده‌است. در واقع این مجموعه با بهره‌مندی از دانش و تخصص کارشناسان مجرب، پس از کارشناسی خودروهای صفر و کارکرده و تأیید سلامت فنی و ظاهری، بنا به وضعیت خودرو کارشناسی قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد و گزینه‌های خرید را در معرض نمایش قرار می‌دهد. برای اطلاع از شرایط استعلام قیمت خودرو تارا اتوماتیک صفر و کارکرده می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/  یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین و بازدید خودروهای این مجموعه بهره‌مند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان