سکه در محدوده 12 میلیون تومانی گیر افتاد!

ژیوار

نرخ طلا و سکه همچنان در مدار افزایشی است. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 0.39 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 213 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با دوشنبه 0.24 درصد بالا رفت و در محدوده 12 میلیون و 120 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته تا مرز 11 میلیون و 900 هزار تومانی هم عقب نشینی کرد. این اتفاق در واکنش به خبر وزارت دفاع رخ داد. اما امروز با بهبود نرخ دلار و اونس، قیمت سکه و طلا هم به مدار افزایش بازگشت. معامله گران معتقدند که در صورتی که مذاکرات برجام به نتیجه نرسد، امکان افزایش بیشتر نرخ این فلز گرانبها وجود دارد و احتمالا سکه تا مرز 12 میلیون و 800 هزار تومانی پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

اما در حال حاضر خبر جدیدی درباره نتیجه مذاکره برجام منتشر نشده که باعث کاهش یا افزایش اساسی نرخ سکه شود. هم اکنون مقاومت اساسی برای قیمت سکه، محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی است که اگر این فلز گرانبها بتواند از این مرز عبور کند مسیر برای رشد بیشتر قیمت آن فراهم می‌شود.

نرخ اونس اندکی بهبود پیدا کرد

نرخ اونس نسبت به روز گذشته 2.8 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 853 دلاری رسیده است. این فلزگرانبها طی چند روز گذشته به دلیل اتفاقات مربوط به اوکراین و روسیه نوسانات زیادی داشته و اکنون هم رشد قیمتی را تجربه می‌کند. هم اکنون تنش‌های میان اوکراین و روسیه اندکی کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث شده تا بازار اونس اندکی آرام‌تر شود. باید دید در ادامه نرخ اونس به کدام سمت حرکت خواهد کرد.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز