افزایشی های طلا و سکه بردند!

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت طلا طی روز جاری با رشد 2 هزار و 300 تومانی نسبت به روز گذشته به مرز یک میلیون و 214 هزار و 600 تومانی رسید. هر قطعه سکه امامی هم نسبت به روز قبل 0.45 درصد بالا رفت و در محدوده 12 میلیون و 150 هزار تومانی توقف کرد. در حال حاضر رشد نرخ دلار و احتمال درگیری در مرزهای اوکراین اهرم اساسی ادامه شدن افزایش قیمت سکه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته نرخ اونس تحت تاثیر اخبار حمله احتمالی روسیه به اوکراین بالاترین نرخ چند ماهه اخیر را تجربه کرد. همین عامل باعث شد که فرآیند رشد نرخ سکه آغاز شود. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 1.5 درصد کم شده و به محدوده هزار و 858 دلاری رسیده است. با وجود کاهش نرخ اونس، اما این فلز گرانبها همچنان توانسته شرایط صعودی خود را حفظ کند. اخبار مربوط به مسئله اوکراین هنوز هم برای بازار اونس مهم به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این موضوع، رشد قابل توجه تورم آمریکا هم به عنوان یک اهرم مهم برای حمایت از نرخ اونس خواهد بود.

از دیدگاه فنی در شرایطی که نرخ اونس نتواند موقعیت قیمتی کنونی خود را حفظ کند، ابتدا به سمت کانال هزار و 846 دلاری سقوط خواهد کرد و در این مرز با یک حمایت پرقدرت مواجه خواهد شد. اما اگر طلا بتواند این مرز را هم بشکند، احتمالا به سمت نرخ هزار و 842 دلاری حرکت خواهد کرد.

کوچک شدن حباب قیمت سکه

با رشد قیمت دلار طی روز جاری، حباب قیمت سکه کوچک‌تر شد. در صورتی که قیمت دلار را 27 هزار و 310 تومان در نظر بگیریم، اکنون قیمت واقعی سکه در محدوده 11 میلیون و 946 هزار تومانی قرار دارد و حباب این فلز گرانبها هم 1.71 درصد شده که نسبت به روز قبل کاهش داشته است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز