سفر 5 روزه به مسقط برای تعطیلات آخر تیر چقدر تمام می‌ شود؟

مسقط_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسقط یکی از شهرهای شناخته‌شده حاشیه خلیج‌فارس است و این روزها بسیاری از مردم برای دیدن جاذبه‌های عمان و فرهنگ خاص مردم منطقه به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به برنامه‌های متعدد عمان در حوزه گردشگری، مسقط را می‌توان یک مقصد مطرح در بین مقاصد گردشگری محبوب خاورمیانه دانست.

به گزارش کاماپرس، مسقط نیز مانند سایر شهرهای نزدیک به خلیج‌فارس و دریای عمان در بیشتر طول سال هوای گرمی دارد و بهترین زمان بازدید از آن، از نیمه پاییز تا پایان زمستان است. با این حال، تابستان نیز برای استفاده از دریا و تفریحات دریایی می‌توان به مسقط سفر کرد.

بیشتر بخوانید:

هزینه 5 روز سفر به مسقط

تعطیلات آخر تیر فرصت مناسبی برای گشت‌وگذار در این کشور حاشیه خلیج فارس است. شما برای رفتن به مسقط می‌توانید ار تورهای عمان استفاده کنید. آژانس‌های هواپیمایی متعددی تورهای عمان به مقصد مسقط را برگزار می‌کنند.

برای هتل 3 ستاره Garden Hotel Muscat با پرواز سپهران که روز 16 تیر ساعت 12 و 30 دقیقه تهران را ترک می کند توری به قیمت 21 میلیون و 200 هزار تومان قابل خریداری است. این تور برای یک اتاق دوتخته استاندارد همراه با صبحانه است. این تور 21 تیر ساعت 16 و 20 دقیقه از مسقط به مقصد تهران بازمی‌گردد و در سایت علی‌بابا قابل خریداری است.

تور دیگری برای این تاریخ برای هتل 4 ستاره Best Western Premier Muscat در حال برگزاری است که فروشنده آن آوا گشت است. این تور برای این هتل بدون وعده غذایی و شامل بیمه مسافرتی است که روز 16 تیر ساعت 12 و 30 دقیقه تهران را با پرواز سپرهان ترک می‌کند. هزینه این تور 23 میلیون و 158 هزار تومان به ازای هر نفر است.

تور دیگری برای ibis Muscat هتل 3 ستاره در جریان است که 21 میلیون و 121 هزار تومان قیمت دارد. این تور هم با پرواز سپهران روز 16 تیر تهران را ترک می‌کند. فروشنده این تور نیز آوا گشت است.

مسقط_کاماپرس

برای هتل 5 ستاره Grand Hyatt Muscat در همین تاریخ توری به قیمت 34 میلیون و 210 هزار تومن در جریان است.

برای هتل 5 ستاره Grand Millennium Muscat توری برگزار می‌شود که بدون وعده غذایی برای یک اتاق دوتخته است. قیمت آن 29 میلیون و 473 هزار تومان عنوان شده است.

تور هتل 3 ستاره Platinum Hotel بدون وعده غذایی 20 میلیون تومان قیمت دارد.

همه این تورها روز 16 تیر ساعت 12 و 30 دقیقه با پرواز سپهران تهران را ترک می‌کنند و 21 تیر ساعت 16 و 20 دقیقه از مسقط به سمت تهران بازمی‌گردند.

شایان ذکر است که بلیت این تورهای عمان را می‌توانید در سایت علی‌بابا خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابافلای تودی
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز