سفر کارت علی بابا چه ویژگی هایی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

علی بابا به تازگی سفر کارتی را طراحی کرده که کسب و کارها و شرکت‌های مختلف می‌توانند از طریق آن لذت سفر را به همکاران، دوستان و مشتریان هدیه کنند.

به گزارش کاماپرس، علی بابا علاوه بر محصولات مربوط به سفر از جمله رزرو اقامتگاه و هتل، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و یا خرید تورهای گردشگری،  یک محصول جدید تحت عنوان سفر کارت علی بابا به محصولات سفر خود اضافه کرده است. این سفر کارت دارای اعتبار مشخصی بوده که با استفاده از کد آن، به میزان اعتبار سفر کارت، تخفیفاتی به فرد تعلق می‌گیرد.

سفر یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های زندگی است. به همین دلیل بسیاری تلاش می‌کنند تا با ایجاد فرصتی خاطره‌انگیز از سفر و مسافرت، روابط دوستی و حتی همکاری را تحکیم ببخشند. از این رو سفر کارت علی بابا نیز با در نظر گرفتن این ایده قابلیتی را تعریف کرده تا به همکاران، مشتریان و شرکای تجاری بتوان لذت سفر را هدیه داد.

سفرکارت علی بابا هدیه‌ای مناسب کسب و کارها

این کارت را می‌توان در قالب رفاهیات سازمانی، قدردانی و پاداش، هدیه نوروز و یلدا، هدیه تولد و ازدواج و غیره به دوستان، عزیزان و همکاران و همچنین در قالب پاداش باشگاه مشتریان، هدایای مناسبتی، جوایز مسابقات و جشنواره‌ها و ترویج فروش و وفاداری به مشتریان اهدا کرد.

درباره شرکای تجاری نیز می‌توان از سفر کارت علی بابا برای هدیه سازمانی، تقدیر و تشکر، مسئولیت اجتماعی و توسعه ارتباطات تجارت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

امتیازات سفر کارت علی بابا

اگر یک کسب و کار بزرگ دارید و می‌خواهید سفر کارت علی بابا را در تعداد بالا سفارش دهید، باید بدانید که علی بابا برای شما شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است.

قابلیت انتخاب اعتبار دلخواه برای سفر کارت‌ها، چاپ سفر کارت اختصاصی، امکان چاپ لوگو بر روی سفر کارت، امکان ارائه تمام کدهای سفر کارت در قالب یک فایل اکسل برخی از امتیازات ویژه آن است.

سفر کارت علی بابا برای رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، هتل داخلی و خارجی و همچنین رزرو ویلا و بیمه مسافرتی کاربرد دارد.

گفتنی است، سفر کارت علی بابا تنها از طریق سایت علی بابا قابل استفاده بوده و اعتبار موجود در آن قابلیت نقدشوندگی ندارد. از طرف دیگر امکان دریافت شخصی این کارت وجود نداشته و تنها سازمان‌ها می‌توانند برای خرید گروهی آن اقدام کنند.

شایان ذکر است که برای سفارش سفر کارت علی بابا، می‌توانید از سایت علی بابا یا آدرس ایمیل آن اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز