سفر تابستانی به تایلند چه قدر هزینه دارد؟

ژیوار

تایلند با نام سرزمین لبخندها شناخته می‌شود و با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصربه‌فرد، به عنوان یکی از مقاصد رویایی گردشگران شناخته می‌شود. فصل تابستان با کاهش تعداد گردشگران یکی از بهترین زمان‌های سال برای سفر به تایلند است و افراد می‌توانند با خیال آسوده در آن گشت‌وگذار کنند. همچنین کاهش هزینه‌ها در این زمان از سایر عواملی است که باعث محبوبیت سفر تابستانی تایلند می‌شود.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با سفر تابستانی تایلند و هزینه‌های گردشگری آن پرداخته است.

مزیت‌های سفر تابستانی به تایلند

تابستان به عنوان فصل گرم در تایلند شناخته می‌شود و بارش باران در این زمان بیشتر از سایر ماه‌های سال است. این عوامل باعث می‌شوند که تایلند در فصل تابستان در زیباترین حالت خود قرار داشته باشد و بیشتر از همیشه سرسبز باشد. از طرف دیگر افزایش بارش باران، به میزان زیادی باعث کاهش تعداد گردشگرانی می‌شود که در این زمان به تایلند سفر می‌کنند. سواحل در سفر تابستانی تایلند خلوت‌تر هستند و گردشگران با خیال آسوده می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی بازدید کنند.

یکی از مزیت‌های خلوت بودن تایلند در فصل تابستان، کاهش هزینه‌های گردشگری است. در این زمان کافه‌ها، رستوران‎‌ها و هتل‌ها ارزان‌تر می‌شوند و گردشگران می‌توانند با هزینه‌ی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه، سفر تابستانی خاطرانگیزی در تایلند تجربه کنند. گردشگرانی که با تور تابستانی به تایلند سفر می‌کنند، شانس زیادی برای شرکت در بسیاری از جشنواره‌ها مانند شمع اوبون راچاتانی، جشنواره بین‌المللی رقص و موسیقی، مسابقه قایق‌رانی و جشنواره جاز هوا هین دارند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تفاوت سفر به پوکت و پاتایا چیست؟

هر یک از شهرهای پوکت و پاتایا با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، می‌توانند دسته‌ای از گردشگران را راضی کنند. این دو شهر به عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری در تایلند در بین ایرانیان هستند و مقایسه آن چندان آسان نیست. پوکت با تعداد زیادی از سواحل بکر و آرام‌بخش، برای استراحت کردن و تجدید قوا انتخاب مناسبی است. در مقابل پاتایا با روحیه شلوغ و پرجنب‌وجوشی که دارد، برای گردشگران ماجراجو که به دنبال هیجان هستند، انتخاب بهتری است.

پوکت یکی از جزایر غربی تایلند است که با آب‌وهوای عالی و مناظر فوق‌العاده، به عنوان یکی از توریست‌پذیرترین مناطق تایلند شناخته می‌شود. سواحل ماسه‌ای با شن‌های سفید و آب‌های لاجوردی، پوکت را به یکی از بهترین مناطق ساحلی گرمسیری در دنیا تبدیل کرده است. پاتونگ، کارن و کامالا به عنوان اصلی‌ترین مناطق گردشگری در پوکت شناخته می‌شوند که در فصل تابستان خلوت‌تر از سایر ایام سال هستند. لائم سینگ یکی دیگر از سواحل معروف پوکت است که نسبت به سایر سواحل معروف، وسعت کمتری دارد. ساحل لائم سینگ در دل یک کوه کوچک قرار گرفته و یکی از دنج‌ترین انتخاب‌ها برای سپری کردن اوقات است. علاوه بر سواحل، شهر باستانی پوکت، معبد وات چالونگ، پارک جنکلی اسپلش جانگل و خلیج فانگ نگا از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه هستند.

پاتایا یکی دیگر از شهرهای ساحلی تایلند است که در جزایر شرقی قرار دارد. پاتایا به عنوان اصلی‌ترین مرکز تفریحات ماجراجویانه و آدرنالینی در سفر تابستانی تایلند شناخته می‌شود. پاتایا و پوکت تفاوت خاصی از منظر آب‌وهوا ندارند و گردشگران می‌توانند از انواع تفریحات ساحلی در پاتایا لذت ببرند. پاتایا به عنوان مرکز تفریحات شبانه در تور تایلند شناخته می‌شود و به همین جهت توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند؛ با این حال شاید برای سفرهای خانوادگی انتخاب مناسبی نباشد. پاتایا نسبت به پوکت بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر است و به همین جهت گردشگران طیف انتخاب‌های متنوع‌تری دارند. تعداد زیادی از مراکز خرید در پاتایا وجود دارند و در حالی که پوکت فقط یک مرکز خرید دارد.

دریافت ویزای توریستی تایلند

یکی از مزیت‌های سفر تابستانی تایلند، آسان‌ بودن شرایط دریافت ویزای توریستی است. به این منظور نیازی به مراجعه حضوری به سفارت تایلند نیست و متقاضیان می‌توانند به صورت الکترونیک و از طریق کارگزاری این کشور ویزای توریستی دریافت کنند. با توجه به این که ممکن است زمان رسیدگی به درخواست طولانی شود، لازم است متقضیان حداقل یک هفته قبل از سفر اقدام کنند.

سفر تابستانی تایلند با «آمیتیس تراول»

آژانس گردشگری آمیتیس تراول به عنوان مجری مستقیم برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی به مقاصد مختلف فعالیت می‌کند و نمایندگی هواپیمایی فری برد در ایران است. این مجموعه با کادر مجرب و سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به افراد ارائه می‌دهد. همچنین امکان رزرو تورهای قسطی نیز با آمیتیس تراول وجود دارد.

بهترین تور تابستانی تایلند آمیتیس تراول

تور تابستانی ترکیبی پاتایا تراول، یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگرانی است که به مدت هفت شب و هشت روز برگزار می‌شود. گردشگران با رزرو این تور می‌توانند از کلیه خدمات ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و اقامت در هتل بهره‌مند شوند. افراد می‌توانند با مبلغ 38 میلیون و 870 هزار تومان سفر خاطره‌انگیزی داشته باشند. تور پوکت نیز به مدت هفت شب و هشت روز برگزار می‌شود و گردشگران می‌توانند از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در طول سفر بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://amitistravel.com مراجعه کنند و یا با شماره 09120430652 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز