سفر به سرزمین جزیره‌های شگفت انگیز با تور تایلند

تور تایلند- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانکوک – پایتخت تایلند – در سال 2019 میلادی موفق شد با پشت سر گذاشتن پاریس و لندن، به اولین مقصد گردشگران جهانی تبدیل شود. بانکوک در آن سال میزبان بیش از 22 میلیون گردشگر بود. این در حالی است که کشور تایلند در هفت ماهه اول سال 2023 توانسته بیش از 15 میلیون گردشگر را جذب کند. این گردشگران برای دیدن جاذبه‌های دیدنی این کشور زیبا، با تورهای مختلفی همراه می‌شوند. برای سفر به تایلند می‌توان با تور تایلند با پرواز ماهان همراه شد.

کاماپرس در این گزارش، شرایط سفر به تایلند و مکان‌های دیدنی آن را بررسی کرده است.

تور تایلند- کاماپرس

چرا بانکوک را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنیم؟

این کشور سرسبز و زیبا، با هزینه‌‌های سفر نسبتا کمی که دارد، مقصد ایده‌آل بسیاری از گردشگران محسوب می‌شود. در تایلند می‌توانید از معابد بودایی دیدن کنید، از جاذبه‌های طبیعی این کشور مثل جزایر افسانه‌ای و جنگل‌های گرمسیری لذت ببرید و وقت‌تان را در سواحل شنی آن بگذرانید. تایلند برای طرفداران خرید هم مقصد گردشگری جذابی است. مراکز خرید متنوع آن به خوبی می‌توانند خودشان را به شما ثابت کنند.

برای رسیدن به پایتخت این کشور دیدنی، فقط لازم است بین پنج تا شش ساعت در هواپیما باشید که مدت نسبتا خوبی است.

راز آسمان پایتخت

تایلند با آب و هوای گرم و استوایی‌اش، سه فصل گرم و مرطوب، بارانی و خنک دارد. بهترین زمانی که می‌توانید به تایلند سفر کنید، از ابتدای آبان تا اردیبهشت است. سفر به تایلند در تعطیلات نوروز هم اوقاتی به یاد ماندنی برای شما خواهد ساخت که آب و هوای مناسب، تاثیر به سزایی در آن دارد.

دیدنی‌هایی که باید در تور تایلند ببینید

جزیره پوکت، شهر بانکوک و جزیره پاتایا از جمله شهرهایی هستند که باید در تور تایلند به سراغ آنها بروید. این شهرهای دیدنی و زیبا در طول سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان هستند.

اگر می‌خواهید از پایتخت این کشور شروع کنید، اول باید خودتان را برای دیدن بناهای تاریخی و معابد باشکوه بودایی که بسیار چشم‌نواز و خاص هستند، آماده کنید. جزیره پاتایا هم فرصتی بی‌نظیر برای استفاده از سالن‌های ماساژ و تفریحات هیجان‌انگیز است.

جزیره پوکت مخصوص طرفداران جاذبه‌های طبیعی است. این جزیره از مناطق طبیعی زیبایی برخوردار است که تجربه لذت‎بخشی را برای گردگشگران رقم خواهد زد.

کاخ بزرگ تایلند، جزایر سیمیلان، معبد سپیده دم، پارک آبی تایلند، پارک ملی خاو یای، خلیج فانگ نا و همچنین مراکز خرید تایلند فقط بخشی از مکان‌های این مقصد گردشگری محبوب به‌شمار می‌رود.

تور تایلند- کاماپرس

غذاهای تایلندی را فراموش نکنید

رستوران‌های تایلندی در سراسر دنیا وجود دارند و طعم خاص این غذاها افراد زیادی را به سوی خود می‌کشاند. ترکیب جدید این مزه‌ها که بیشترشان تند هستند، علاقه‌مندان به تنوع غذایی را به وجد می‌آورد. غذاهای تایلندی به قدری متنوع است که یک تور هشت روزه برای امتحان کردن تمام غذاهای بومی این کشور زمان ناچیزی است، اما می‌توانید بهترین آنها را امتحان کنید و از طعم‌های جدید لذت ببرید.

یان نوا، سوپ نارگیل با مرغ، مرغ سبز، پد خائو و لارب از جمله معروف‌ترین غذاهای این کشور است.

غذاهای تایلندی-کاماپرس

دریافت ویزای تایلند

برای دریافت ویزای توریستی تایلند نیازی به حضور در کنسولگری و مصاحبه نیست. شما با ارائه مدارک لازم به کارگزار به راحتی می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید. ویزای توریستی این کشور 90 روزه و یک بار ورود است؛ بنابراین در صورت خروج از تایلند نمی‌توانید دوباره با این ویزا وارد آن شوید. مدت زمان انتظار برای دریافت ویزای تایلند، هفت تا 10 روز کاری است. توجه داشته باشید که روزهای کاری سفارت تایلند یکشنبه تا پنجشنبه است و از ساعت 8:30 صبح تا 4:30 بعدازظهر می‌توانید به آن مراجعه کنید.

شرایط و خدمات تور تایلند با پرواز ماهان

مدت زمان اقامت در تور بانکوک با پرواز ماهان، هشت روز و هفت شب است. شما با همراه شدن با این تور، از خدماتی نظیر بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ماهان، اقامت در بانکوک، بیمه مسافرتی و همچنین استقبال فرودگاهی بهره‌مند خواهید شد. این تور که توسط آژانس مسافرتی “راز آسمان پایتخت” برگزار می‌شود، شما را از خدمات گشت شهری و راهنمای تور هم بهره‌مند خواهد کرد تا اوقات خوشی را در تایلند تجربه کنید.

تور تایلند-کاماپرس

تور تایلند با مجموعه راز آسمان پایتخت

آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت، در تلاش است که با ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به مسافران، برای آنان سفر خوشی را رقم بزند. این شرکت از گروهی از افراد حرفه‌ای تشکیل شده که با آسان کردن فرآیند حمل و نقل و اقامت مسافران در داخل و خارج ایران و ارتباط مستقیم با هتل‌های خارجی، سفر را برای گردشگران لذت‌بخش‌تر کرده است. تیم پشتیبانی حرفه‌ای این شرکت به تمام سوالات شما پاسخگو خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای داخلی و خارجی می‌توانید به وبسایت /https://www.asemanpaytakht.com  مراجعه کنید. در صورت نیاز به ارتباط مستقیم نیز می‌توانید با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز