سفر به بکرترین و مرموزترین نقاط جهان با تور ماداگاسکار و موریس

ماداگاسکار-کاماپرس
لست سکند

ماداگاسکار با چندین آب و هوا، اکوسیستم و مناظر متنوع، سرزمین تضاد است و دارای میراثی زیبا از طبیعت است. موریس نیز دارای هزاران فعالیت‌های هیجان‌انگیز از جمله سفرهای ماجراجویانه، بازدید از مکان‌های مختلف با ارزش زیبایی‌شناختی یا تاریخی، پیاده‌روی در طبیعت  و بسیاری موارد دیگر است.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان به رزرو تور ماداگاسکار و موریس می‌توانند به مجموعه اسپیلت البرز مراجعه نمایند. اسپیلت البرز تلاش دارد متناسب با گروه‌های مختلف مردم، سفرهای طبیعت گردی طراحی و اجرا نماید. توصیه می‌شود سفر به بکرترین و مرموزترین نقاط جهان با اجرای اسپیلت البرز را از دست ندهید.

در ادامه مطلب مناطق گردشگری در تور ماداگاسکار و موریس معرفی می‌شود؛

تماشای منطقه جذاب سینجی و نوسی بوراها ماداگاسکار

پارک طبیعی سینجی منطقه‌ای به مساحت حدود صد و پنجاه و دو هزار هکتار است که جنگل‌های سنگی در بخش غربی ماداگاسکار را تشکیل می‌دهد.در این پارک مناظر زیبایی از فسیل‌ها و صدف‌هایی که  200 میلیون سال پیش مرده‌اند، شکل گرفته است. این سازنده‌های آهکی در اثر فرسایش 5 میلیون سال پیش قالب‌گیری شدند و اکنون در محلی به نام سینجی  یا سنگی قرار گرفته‌اند.اگر کمی ماجراجو هستید، هیچ مکانی بهتر از سینجی ماداگاسکار برای اکتشاف وجود ندارد. البته برای دیدن و بالا رفتن از سینجی شمالی، باید از راهنما پیروی کنید زیرا گونه‌های گیاهی و جانوری زیادی در آنجا زندگی می‌کنند.

نوسی بوراها نیز که قبلا به عنوان جزیره سنت ماری شناخته می‌شد، در  ساحل شرقی ماداگاسکار امتداد دارد. ردیفی از درختان نخل، سواحل ماسه‌ای سفید ، تالاب‌های لاجورد و شرایط آب و هوایی آفتابی، نوسی بوراها را به یک مقصد ساحلی عالی در تمام طول سال تبدیل کرده است. همچنین این جزیره دارای یک تنگه دریایی کم عمق و باریک است که به گردشگران اجازه می‌دهد تا نهنگ‌ها را  از ساحل تماشا کنند؛ برای علاقمندان، سفرهای روزانه با قایق در فصل نهنگ‌ها، که از جولای تا سپتامبر است، وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

موریس-کاماپرس

پارک ملی ماسوالا و درختان بائوباب ماداگاسکار

این جنگل یکی از غنی‌ترین جنگل‌های بارانی اولیه ماداگاسکار و  بزرگترین منطقه حفاظت‌شده جزیره است. این بهشت که ​​برای محققان یک میراث جهانی یونسکو است ، تنوع زیستی قابل توجهی را نشان می‌دهد. 10 گونه مختلف از لمورها را می‌توان در اینجا مشاهده کرد، از جمله لمور قرمز روفد که نماد جنگل ماسوالا است! این جنگل بارانی مرطوب همچنین خزندگان متعدد، پرندگان بومی، پروانه‌ها و حشرات را پناه می‌دهد. اگر در اینجا بیشتر از گردشگران، با پرنده شناسان برخورد کردید، تعجب نکنید! زیرا جنگل ماسوالا پناهگاهی برای پرندگان می‌باشد.

ماداگاسکار پادشاهی درختان بائوباب است. درخت بائوباب شکل بسیار عجیبی دارند، شاخه‌های آن شبیه ریشه است و تنه آن می‌تواند تا قطر 7 متر گسترش یابد و تا صد و بیست هزار لیتر آب در داخل آن ذخیره کند. برخی از درختان بیش از 30 متر ارتفاع دارند در حالی که برخی دیگر بیش از هزار سال سن دارند. مردم محلی آن‌ها را Renala می‌نامند که به معنای ملکه‌های جنگل است. اگر می‌خواهید حضور این غول‌های جنگلی مهربان را احساس کنید، باید از خیابان بائوباب‌ها دیدن کنید.

درخت بائوباب-کاماپرس

دیدنی‌های جذاب موریس

فکر موریس، تصاویر واضحی از سواحل سفید بی‌نقص با درختان نخل استوایی را تداعی می‌کند. بنابراین، این جزیره زیبا کارهای سرگرم کننده و هیجان انگیز زیادی در خود دارد که باید حتما آن‌ها را امتحان کنید.

پایتخت شلوغ موریس، پورت لوئیس، گزینه‌های زیادی برای سرگرمی و خرید به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این شهر دارای معماری تماشایی فرانسوی است که قدمت آن به دوران استعمار بازمی‌گردد و به شما این فرصت را می‌دهد تا یک تور رضایت‌بخش از جزیره بهشتی موریس داشته باشید.

در کنار آن، مکان‌های فراوان دیگری نیز وجود دارد که در بین گردشگران محبوب هستند، مانند گراند بای معروف، پارک ملی دره رودخانه سیاه یا چامارل ؛ موریس ترکیبی عالی از مناظر منحصر به فرد و مسحورکننده و فعالیت های سرگرم کننده است که در مجموع آن را به یک مقصد گردشگری مطلوب تبدیل می‌کند.

موریس-کاماپرس

بازدید از سواحل جذاب موریس

Trou aux Biches  که در شمال جزیره قرار دارد، جواهری پنهان در موریس است. این منطقه یک دارایی مهم برای موریس به شمار می‌رود که ساحل شمالی را زینت داده و برای گردشگرانی که دوست دارند در آنجا اقامت کنند بسیار مشهور است. از پورت لوئیس (پایتخت موریس) تا اینجا حدود  17 کیلومتر فاصله است. این شهر تمامی امکانات رفاهی لازم برای اقامتی راحت را دارد.بطور کلی جزیره‌های زیادی در اطراف موریس وجود دارد که همگی به شیوه خاص خود زیبا و منحصر به فرد هستند.

île aux Cerfs نیز جزیره‌ای به مساحت 79 هکتار، واقع در ساحل شرقی موریس است که با قایق از ساحل قابل دسترسی است. این مکان برای آفتاب گرفتن مکانی بسیار مناسب بوده و برخورد پرتوهای خورشید صبحگاهی به این جزیره بی‌نظیر، منظره‌ای رویایی را شکل می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیلت البرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “سفر به بکرترین و مرموزترین نقاط جهان با تور ماداگاسکار و موریس

  1. maryambakhshi گفته:

    واقعا چه طبیعت های جذاب و دیدنی داره متاسفانه حیف پول نیست وگرن آدم باید همه زیبایی های دنیارو ببینه و بگرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز