سفر به استانبول با اقامت در هتل سورملی استانبول

ژیوار

استانبول به عنوان دومین شهر بزرگ ترکیه با داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان و به‌ویژه ایران است. غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه استانبول در کنار بازارهای متنوع و حضور برندهای معتبر در آن همواره از سوی گردشگران مورد توجه بوده است.

به گزارش کاماپرس، منطقه مرفه‌نشین شیشلی از جمله بهترین محله‌ها برای اقامت در استانبول در طول سفر به حساب می‌آید. این منطقه دارای هتل‌­ها و مراکز خرید لوکس است و به سبب نزدیکی به تنگه بسفر مورد توجه گردشگران قرار دارد. از جمله هتل‌های این منطقه که از دسترسی عالی و امکانات خوب برخوردار است، می‌توان به هتل سورملی اشاره کرد.

در این گزارش امکانات و شرایط  رزرو اتاق در هتل سورملی استانبول بررسی شده است.

ویژگی هتل سورملی استانبول

هتل سورملی، یک هتل پنج ستاره است که در منطقه تجاری، سرگرمی و اعیان نشین شیشلی استانبول قرار دارد. نزدیکی این هتل به اماکن پر رفت و آمد استانبول باعث شده که مسافران زیادی، آن را برای اقامت خود انتخاب کنند. اتاق‌های این مجموعه به سبک مینیمال و مدرن دیزاین شده است و چشم‌اندازی زیبا از شهر استانبول را به نمایش می‌گذارد.

دریان سفر امید

موقعیت مکانی هتل سورملی استانبول

این هتل با توجه به موقعیت مکانی عالی خود به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی نزدیک است. به سبب فاصله 900 متری هتل سورملی با ایستگاه مترو، رفت و آمد در استانبول راحت و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. این هتل 12 دقیقه با موزه آتاتورک، تنگه بسفر و مسجد اورتاکوی فاصله دارد و با دو دقیقه پیاده روی می‌­توان از این هتل به مرکز خرید آستوریا رسید. همچنین هتل سورملی کمتر از هشت کیلومتر تا خیابان استقلال و هفت کیلومتر تا مسجد ایاصوفیه فاصله دارد.

امکانات هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول امکانات و خدمات متنوعی برای راحتی مهمانان در نظر گرفته است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌های سیگار ممنوع، فامیلی روم و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

بوفه صبحانه هتل سورملی استانبول همه روزه انواع غذاهای بین­‌المللی و محلی را به صورت رایگان سرو می‌کند. این هتل، یک کافی‌شاپ و یک بار هم دارد که انواع نوشیدنی‌ها در آن سرو می‌شود.

هتل سورملی استانبول همچنین یک استخر روباز دارد که در همه فصل‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. در کنار آن اسپا، حمام بخار ترکی و اتاق‌های ماساژ درمانی برای صورت و بدن هم از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره به شمار می‌آید. این هتل، مرکز تجاری و استخر مخصوص کودکان هم دارد.

خدمات شست­و‌شو در هتل سورملی استانبول شامل خشک‌شویی و اتوشویی می‌شود که در صورت پرداخت هزینه اضافه می‌توان از آن استفاده کرد. این هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس برای برگزاری قرارهای کاری و جلسات است. وای‌فای رایگان این مجموعه با سرعتی قابل قبول در سرتاسر هتل قابل استفاده است. مسافران می‌توانند اشیای گران‌قیمت خود را به صندوق امانات هتل بسپارند و با خاطر آسوده از اقامت خود در آن لذت ببرند.

اتاق‌های هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول دارای هفت نوع اتاق است که بعضی از آن‌ها به سبک مینیمال و بعضی دیگر به سبک مدرن طراحی شده است. در هر دو نوع این اتاق‌ها مهمانان می‌توانند نمایی زیبا از شهر استانبول را تماشا کنند. اتاق‌های این مجموعه انواع خدمات و امکانات ضروری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. تمامی اتاق‌های هتل سورملی استانبول امکانات مختلفی شامل سیستم تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز مطالعه و گاوصندوق دارند و در صورت نیاز به خدمات بیشتر می‌توان با پرداخت هزینه اضافه، آن را از قسمت پذیرش هتل درخواست کرد.

شرایط رزرو اتاق در هتل سورملی

رزرو اتاق در این هتل به عوامل متعددی چون تاریخ رزرو، تعداد روزهای اقامت، نوع اتاق و تعداد نفرات بستگی دارد. این هتل هفت تایپ مختلف اتاق برای رزرو دارد.

رزرو هتل سورملی استانبول با «بیسان گشت»

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور استانبول یا رزرو اتاق در هتل سورملی استانبول می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز