سفری متفاوت به ترکیه با اقامت در هتل گرند استار بسفروس استانبول

ژیوار

مهم‌ترین ویژگی هتل گرند استار بسفروس استانبول (Grand Star Hotel Bosphorus) موقعیت مکانی آن است. این هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو و نزدیک به میدان تکسیم قرار دارد و در آن پرسنلی مجرب و خوش برخورد خدمات رسانی می‌کنند. همچنین این مجموعه با اینترنت رایگان و تهویه مطبوع، امکان پذیرش 24 ساعته را دارد.

کاماپرس در این گزارش شرایط و امکانات هتل گرند استار استانبول را بررسی می‌کند.

امکانات هتل گرند استار بسفروس استانبول

هتل گرند استار استانبول دارای امکاناتی مانند اتاق سیگار، اتاق سیگار ممنوع و خدمات مختلف برای معلولین است و در آن سرویس اتاق به طور مرتب انجام می‌شود. این هتل امکان سرو صبحانه در اتاق را فراهم می‌کند و در آن وعده‌های غذایی برای کودکان نیز سرو می‌شوند. همچنین این هتل دارای سونا، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ است و در آن مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد.

هتل گرند استار استانبول با انبار چمدان و صرافی، خدمات نظافتی را روزانه ارائه می‌دهد و دارای سرویس اتو و خشکشویی است. این مجموعه اتاق جلسه و امکان فکس و فتوکپی نیز دارد و در آن می‌توان از گاو صندوق و زنگ‌های امنیتی نیز استفاده کرد.

در این هتل تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند و سطوح مختلف، قبل از ورود میهمانان به اتاق، ضدعفونی شده‌اند. علاوه بر آن، تمام ملحفه‌ها و حوله‌های این مجموعه به طور کامل در دمای 60 درجه سانتی گراد شسته می‌شوند.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل گرند استار استانبول

اتاق‌های این هتل در انواع مختلفی ارائه می‌شوند و اکثرا خدمات داخل اتاق یکسانی دارند. تفاوت اصلی این اقامت‌گاه‌ها را در سایز و ظرفیت آن‌ها می‌توان دید. اتاق استاندارد دبل یا تویین برای دو بزرگسال و یک کودک با اندازه 23 متر مربعی ارائه می‌شود و همچنین اتاق با تختخواب کویین نیز وجود دارد. اتاق‌هایی که برای سه بزرگسال در نظر گرفته شده‌اند، اغلب 28 متر مربع مساحت دارند و سوئیت‌های خانوادگی نیز 50 متر مربع هستند.

امکانات اتاق‌های هتل گرند استار بسفروس

در اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی‌های فرنگی قرار گرفته‌اند و امکان استفاده از اینترنت وای فای رایگان وجود دارد. همچنین یخچال یا مینی بار، عایق صوتی، تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز، اتو، سشوار و بالکن از دیگر امکانات این اتاق‌ها هستند. مسافران در این هتل می‌توانند از تلفن، حمام اختصاصی، میز مطالعه، میز کار و گاو صندوق نیز استفاده کنند.

در اتاق‌های این مجموعه لوازم بهداشتی به طور کامل ارائه شده‌اند و میز آرایشی همراه با آینه نیز وجود دارد. همچنین این اتاق‌ها سیستم اعلام و اطفا حریق را دارند و در آن‌ها کفشپوش موکت استفاده شده است. از دیگر خدمات اتاق باید به امکان استفاده از قابلیت بیدار باش و تلویزیون اشاره کرد.

دسترسی هتل گرند استار بسفروس

این هتل در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم قرار دارد و با طی کردن مسافت کمی از آن می‌توان به مرکز خرید دمیرورن استقلال مال رسید. این مجموعه به موزه بی گناه، خیابان فرانسوی، کلیسای سنت آنتونی، موزه پرا و مسجد آبی استانبول نزدیک است و مسافر برای رسیدن به برج گالاتا و پاساژهای مختلف خیابان استقلال زحمت زیادی لازم ندارد.

مزایا و معایب هتل گرند استار بسفروس

هتل گرند استار بسفروس از نظر موقعیت مکانی توجه بسیاری از مسافران را جلب می‌کند و خدمات متوسط و مناسبی را ارائه می‌دهد. این هتل از نظر محله قابل توجه است و در زمان‌های دیروقت نیز به دلیل شلوغی امنیت خوبی دارد. همچنین از نظر امنیت داخلی نیز این مجموعه تایید شده است. البته این هتل از نظر امکانات کمترین امتیاز را از گردشگران می‌گیرد و نسبت به هتل‌های مشابه تفریحات ارائه شده در آن، در حد متوسطی قرار دارند.

سفر به استانبول با «بیسان گشت»

مجموعه «بیسان گشت» همه روزه مسافران زیادی را در تورهای داخلی و خارجی همراهی می‌کند و مجری مستقیم برنامه‌های خود است. این آژانس مسافرتی، امکان تجربه تورهای طبیعت گردی مختلف را فراهم می‌کند و تنوع بالایی در هتل‌های پیشنهادی خود دارد. از طریق «بیسان گشت» مسافران می‌توانند بهترین هتل‌ها را با بهترین قیمت‌ها و امکانات پیدا کنند.

این مجموعه در ارائه هتل‌های استانبول تخصصی ویژه دارد و به همین جهت می‌توان برای انتخاب کردن گزینه متناسب با شرایط خود، با کارشناسان «بیسان گشت» مشورت کرد. برای این منظور با شماره تلفن 02191004446 تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان