رویکرد استراتژیک هیوندای برای افزایش فروش در سال 2024

ژیوار

کمپانی هیوندای در سال 2023 توانست به فروش جهانی بی‌سابقه‌ای دست یافته و رکود فروش 4/216/680 دستگاه خودرو را به ثبت برساند. این میزان فروش 6/9 درصد رشد را در مقایسه با سال قبل نشان می‌دهد و هیوندای قصد دارد این رقم را در سال 2024 افزایش دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی هیوندای هدف فروش 4/24 میلیون دستگاه خودرو را در سال 2024 برای خود تعیین کرده است که این تعداد شامل برند لوکس جنسیس نیز می‌شود. این کمپانی کره‌ای قصد دارد سبد محصولاتش را پر و پیمان‌تر کند و مدیریت توزیع در هر منطقه را ارتقا دهد.

آن طور که این خودروساز اعلام کرده، قصد دارد 704 هزار خودرو در داخل کشور کره و در حدود 3/54 میلیون دستگاه خودرو را در بازارهای جهانی به فروش برساند.

در سال 2024 کمپانی هیوندای تمرکز خاصی بر روی برقی‌سازی محصولاتش خواهد داشت که نقطه عطفی در تعهد این شرکت به توسعه حمل و نقل پایدار به شمار می‌آید. هیوندای قصد دارد در سال جدید زیرساخت‌های جهانی برای تولید خودروهای برقی را تقویت و خودروهای برقی جدید و نوآورانه‌ای به بازارهای جهانی معرفی کند.

دریان سفر امید

به گفته مدیران هیوندای، همچنان که صنعت خودروسازی به سوی تغییراتی دگرگون‌کننده پیش می‌رود، این کمپانی نیز با تغییرات پیش خواهد رفت و رویکردی شفاف و متعهدانه برای شکل دادن به آینده حمل و نقل در پیش خواهد گرفت.

هیوندای در سال 2024 وعده نوآوری‌های زیادی در زمینه برقی سازی خودروها ارایه کرده و نقش مهمی در صنعت خودرسازی جهان ایفا می‌کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز