رونمایی ال 90 ایرانی در مشهد

ژیوار

خودرو ال 90 ایرانی که با نام P90 شناخته می‌شود، در نمایشگاه مشهد به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو بر پایه پلتفرم ال 90، لوگان، ساخته شده و به نوعی نسخه بومی سازی آن است.

به گزارش کاماپرس، خودرو ال 90 ایرانی به دلیل کیفیت ساخت خوب و نظارت‌های سخت گیرانه به نظر یکی از خودروهای جالب توجه بازار ایران شود. طبق اطلاعات موجود، تولید انبوه این خودرو در خط تولید و سالن محصولات رنو در پارس خودرو انجام خواهد شد. با توجه به تولید این خودرو در سالن محصولات رنو، می‌توان گفت کنترل کیفی پیشرفته برای این محصولات وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

پیش از این اعلام شده بود که این سدان اقتصادی و ایرانی بعد از تولید آزمایشی و طی مراحل فنی و انجام تست‌های نهایی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر این محصول مراحل فنی و آزمایشی را طی کرده و آماده عرضه به بازار است.

دریان سفر امید

ویژگی‌های فنی، ظاهری و امکانات خودرو ال 90 ایرانی

ال 90 ایرانی با پیشرانه جدید ام امی 16 با 16 سوپاپ و توانایی 115 اسب بخار به بازار عرضه شده است. این پیشرانه از نظر کیفی و کارایی در رده بالا و از نظر استاندارد آلایندگی در بالاترین سطح قرار دارد. از لحاظ ظاهری، تنها طراحی نمای کناری آن با ال 90 قبلی متفاوت است. البته نمای پشتی آن به محصولات رنو شباهت بیشتری دارد و یک طرح مدرن و محافظه کارانه از محصولات رنو را یادآوری می‌کند. این خودرو با تجهیزاتی مانند سیستم ترمز اضطراری، کنترل پایداری الکترونیکی، چراغ روشنایی روز، غربیلک فرمان دی، چراغ خودکار، مولتی مدیا، دوربین دنده عقب، نشانگر فشار باد تایرها، سیستم ترمز ای بی دی، آ بی اس و بی آ اس و نشانگر تعویض دنده به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان