رونمایی از دو محصول جدید مکث موتور

ژیوار

مکث موتور از دو محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مکث موتور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که از 27 تا 30 اردیبهشت برگزار می‌شود، از دو محصول جدید خود رونمایی می‌کند.

به گفته مدیربازاریابی مکث موتور مشخصات این محصولات در نمایشگاه اعلام خواهد شد ولی یکی از خودروها کراس اوور متوسط هفت نفره و دیگری نسخه جدیدی از پیکاپ کلوت است.

در همین زمینه بخوانید:

دریان سفر امید

بر اساس گفته مدیربازاریابی مکث موتور که یکی از خودروها نسخه جدید از کلوت است، در ادامه مشخصات کلوت موجود در بازار بررسی خواهد شد.

ابعاد کلوت 5.3 * 1.87 * 1.86 متر، ابعاد فضای بار آن 1.5 * 1.6 * 0.5 متر، با ظرفیت باک بنزین آن 72 لیتر است. این خودرو با سرعت حداکثری 160 کیلومتر در ساعت می‌راند و به اتاق دو کابین مجهز شده است.

از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی نسل جدید، حداکثر قدرت 215 اسب بخار در 5هزار و 200 دور دقیقه، مصرف سوخت 10.3 لیتر در هر هزار کیلومتر، گیربکس دستی 6 سرعته، سیستم فرمان هیدرولیکی، سیستم تعلیق فنر تخت در عقب و… اشاره کرد.

این خودرو مکث موتور همچنین دارای تجهیزات ایمنی هچون سیستم ترمز ضدقفل، سیستم ترمز ترکیبی، سیستم کمکی ترمز، سیستم پایداری الکترونیک، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت و کمربند ایمنی سرنشینان جلو و عقب سه نقطه‌ای است.

مکث موتور با هدف توسعه نوآورانه محصولات پرطرفدار آغاز به کار کرد. این شرکت بنا بر ادعا خود خودروهای باکیفیت در کلاس‌های سواری، تجاری و الکتریکی با بالاترین سطح استاندارد تولید و عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : مکث موتور
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز