شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد

بهمن موتور پس از دو بار لغو برنامه فروش محصولاتش، این بار در فروش فوری خود دو خودرو دیگنتی و فیدلیتی را عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهمن موتور فروش فوری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم را از فردا سه‌شنبه 27 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح به صورت دو روش در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز می‌کند؛ متقاضیان طی یک هفته فرصت دارند در این طرح ثبت‌نام کنند. چنانچه تعداد ثبت‌نام کنندگان بیش از ظرفیت باشد، برای این طرح قرعه‌کشی برگزار خواهد شد.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

متقاضیان ثبت‌نام در شرایط فروش فوری محصولات این شرکت برای فیدلیتی پرایم تیپ یک 5 نفره باید 844 میلیون تومان، برای فیدلیتی پرایم تیپ دو 7 نفره باید 859 میلیون تومان و برای دیگنیتی پرایم 935 میلیون تومان بپردازند. تمامی این محصولات مدل 1401 هستند و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی عرضه می‌شوند.

موعد تحویل این خودروها هفته آخر تیرماه 1401 اعلام شده است. همچنین سود انصراف سالانه 15 درصد و جریمه تاخیر 25 درصد لحاظ شده است.

بهمن موتور همچنین شرایط پیش فروش محصولات با قیمت غیرقطعی نیز برگزار کرده که در این طرح مبلغ پیش پرداخت برای فیدلیتی پرایم تیپ یک 5نفره مدل 1401 420 میلیون تومان و برای فیدلیتی پرایم تیپ دو 7 نفره مدل 1401 هم 429 میلیون تومان مشخص شده است.

این دو محصول در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی ارائه می‌شوند و هفته آخر شهریور 1401 تحویل مشتری خواهند شد.  سود مشارکت سالانه 11 درصد، جریمه تاخیر سود مشارکت بعلاوه یک درصد ماهیانه و سود انصراف سالانه 8 درصد مشخص شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز