رونمایی ادوبی از جدیدترین ابزار هوش‌ مصنوعی برای فتوشاپ و ایلاستریتور

هوش مصنوعی جدید شرکت ادوبی
ژیوار

شرکت ادوبی از چند بخش خلاقانه مجهز به هوش مصنوعی برای فتوشاپ و ایلاستریتور  رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، این بخش‌های جدید، که مجهز به مدل هوش مصنوعی داخلی این شرکت، یعنی فایرفلای است، به «تسریع گردش‌کار خلاقانه روزانه کمک کرده و به تولیدکنندگان محتوا کنترل بیشتری می‌دهد.»

ایلاستریتور، برنامه طراحی و تصویرسازی که برمبنای وکتور کار می‌کند، اکنون بخش جدیدی دارد که «پرکردن خلاقانه اشکال» نامیده می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی هر شکلی که می‌خواهند تایپ کنند و آن را بکشند و درونش را رنگ کنند.

در مدل هوش مصنوعی جدید فایرفلای بخش «متن به الگو» را که برای تولید الگوهای وکتور قابل‌اندازه‌گیری و شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌شود و بخش «ارجاع سبکی» را که به کاربران کمک می‌کند محصولی شبیه سبک‌های موجود ایجاد کنند، بهبود بخشیده است.

ادوبی ابزار دیگری را هم معرفی کرده که به‌شما اجازه می‌دهد اطلاعات اندازه‌گیری را برای پروژه‌ها خودکار انجام دهد و همراهش دو بخش ماک‌آپ را برای پیش‌نمایش طراحی محصولات سه‌بعدی و ابزار تایپ دوباره را برای تبدیل متن‌های ایستا در تصاویر به محتواهای قابل‌ویرایش به این نرم‌افزار اضافه کرده است.

دریان سفر امید

هوش مصنوعی جدید شرکت ادوبی

برای فتوشاپ، بخش تولید تصویر اکنون به آخرین مدل فایرفلای 3 مجهز شده که اخیراً در نسخه‌های دسکتاپ و وب این نرم‌افزار اضافه در دسترس است. این شرکت می‌گوید قابلیت ارتقای جزییات موجود هم اکنون «دقت و جزییات بیشتری» دارد که برای تصاویر بزرگ استفاده می‌شود. ابزار قلم انتخاب که به‌شما اجازه انتخاب و جداکردن اشیاء خاص را از بوم پروژه می‌دهد، اکنون کاملاً در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

ادوبی اوایل امسال هم دستیار خلاق جدیدی را مجهز به هوش مصنوعی برای ریدر و اکروبات معرفی کرد که به کاربران کمک می‌کند از فایل‌های طولانی خلاصه‌هایی مفید را تولید کنند، اطلاعات را پاک کنند و به پرسش‌ها پاسخ دهند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز