روش‌ های مهاجرت کم هزینه

حداقل-هزینه-های-لازم-برای-مهاجرت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه مشکلات اقتصادی، پایین بودن سطح رفاه و درآمد، شرایط نامناسب بازار اشتغال، سطح پایین توسعه انسانی و عوامل غیراقتصادی متعدد سبب شده تا بسیاری از ایرانیان به دنبال یافتن روش‌های مهاجرت کم هزینه به سایر کشورهای توسعه یافته در جهان باشند.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی با داشتن سیستم آموزشی قوی، اقتصاد باثبات، سطح رفاه اقتصادی و اجتماعی بالا، امکانات بهداشتی و درمانی رایگان، ثبات سیاسی و میزان درآمد بالا میزبان بسیاری از شهروندان خارجی از دیگر کشورها به ویژه ایرانیان هستند.

در این گزارش، روش‌های مهاجرت کم هزینه و بهترین کشورها برای مهاجرت بررسی شده است.

مهاجرت کم هزینه از طریق سرمایه گذاری

بی‌تردید سرمایه‌گذاری یکی از برترین روش‌های مهاجرت کم هزینه است که اگر با مشورت با افراد ماهر در این حوزه صورت بگیرد، نه تنها سرمایه شخص حفظ می‌شود بلکه به سود بسیار مناسبی نیز دست پیدا می‌کند.

یکی از بهترین مسیرهای سرمایه‌گذاری خرید ملک و خانه در کشور مقصد است. بسیاری از کشورها چون کانادا از طریق خرید ملک به متقاضیان اقامت اعطا نمی‌کند؛ بنابراین در صورتی که هدف از خرید خانه دریافت اقامت کشور مقصد است باید کشورهایی چون یونان، اسپانیا، قبرس، ترکیه و پرتغال را در نظر گرفت.

راز آسمان پایتخت

در این کشورها نه تنها می‌توان ملکی ارزان قیمت پیدا کرد بلکه می‌توان اقامت و تابعیت آن‌ها را به دست آورد. 

ترکیه

از جمله گزینه‌های مناسب برای مهاجرت کم هزینه از طریق سرمایه‌گذاری است. در صورتی که افراد بتوانند در بزرگترین شهرهای ترکیه همچون استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا ملکی به ارزش 75 هزار دلار خریداری کنند، می‌توانند اقامت ترکیه را به دست بیاورند.

همچنین، آنها می‌توانند با هدف پرداخت هزینه‌های کم‌تر در شهرهای کوچک آن خانه‌ای به ارزش 50 هزار دلار خریداری کنند و اقامت ترکیه را کسب کنند.

از دیگر روش‌های مهاجرت کم هزینه، خرید ملک در مالت است. با خرید ملک در مالت به ارزش 700 هزار یورو یا اجاره خانه به مبلغ 18 هزار یورو در سال می‌توان به این کشور مهاجرت کرد.

کشورهای حوزه کارائیب

همچون دومینیکا، کیتس و نویس از جمله کشورهای ارزان برای سرمایه‌گذاری مهاجران است. افراد با سرمایه‌گذاری در این کشورها پس از گذشت 3 الی 6 ماه تابعیت و پاسپورت آن‌ها را به دست می‌آورند.

حداقل-هزینه-های-لازم-برای-مهاجرت-کاماپرس مهاجرت کم هزینه از طریق تحصیل

بسیاری از دانشجویان ایرانی با هدف پیشرفت در زمینه تحصیلی به دنبال اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر جهان هستند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آنها هزینه تحصیل و زندگی در کشور مقصد است؛ زیرا یافتن شغل در کنار تحصیل و دریافت بورسیه تحصیلی تنها در برخی از دانشگاه‌های برجسته وجود دارد. در ادامه برخی از روش‌های مهاجرت کم هزینه تحصیلی معرفی شده است.

کشورهایی همچون سوئد، فنلاند، ایسلند، هلند، اسپانیا، استرالیا، نروژ و آلمان از جمله کشورهایی هستند که هزینه تحصیل در بسیاری از دانشگاه‌های آن رایگان بوده و افراد می‌توانند در کنار تحصیل بورسیه تحصیلی دریافت کنند و به کار مشغول شوند.

تحصیل در آلمان

رایگان بوده و افراد ملزم به پرداخت هیچ‌گونه شهریه‌ای نیستند اما هزینه‌های شخصی و گذران زندگی هر فرد به عهده خود او خواهد بود. دانشجویان بسیاری هستند که در آلمان به کارهای پاره وقت و کسب درآمد مشغول می‌شوند و با توجه به درآمدشان، به کمک مالی خانواده‌ها نیازی نخواهند داشت.

دانشجویان در آلمان قادر هستند تا 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند و هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

کشور نروژ

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت کم هزینه تحصیلی همراه با هزینه معقول زندگی و کیفیت آموزشی بسیار بالا است. تحصیل در دانشگاه‌های نروژ به دو زبان انگلیسی و نروژی امکان‌پذیر بوده و افراد جهت تحصیل رایگان در نروژ نیاز به انتخاب دانشگاه مورد نظر و بررسی مدارک مورد نیاز دانشگاه و سپس اخذ بورسیه تحصیلی دارند.

اگرچه تحصیل در نروژ در برخی از دانشگاه‌های دولتی این کشور رایگان است و قسمت زیادی از هزینه‌های فرد کاهش پیدا می‌کند؛ اما همچنان هزینه‌های اقامت و زندگی، حمل و نقل و هزینه ویزا وجود دارد. بورسیه تحصیلی نروژ تا میزان بسیار بالایی از هزینه‌های زندگی، خوراک، پوشاک و حمل و نقل فرد را تامین می‌کند.

برای یافتن بهترین راه مهاجرت کم هزینه تحصیلی و بررسی شرایط و مدارک لازم می‌توانید با کارشناسان ماهر این حوزه همچون مجموعه مهاجرتی «الو ویزا» مشورت کنید. مجموعه الو ویزا با ارائه خدمات جانبی رایگان بسیاری از هزینه‌های مهاجرتی شما را کاهش داده و در حال حاضر به یکی از کم هزینه‌ترین موسسه‌های مهاجرتی در ایران تبدیل شده است.

حداقل-هزینه-های-لازم-برای-مهاجرت-کاماپرس

مهاجرت کم هزینه از طریق کار

امروزه بسیاری از افراد با هدف داشتن موقعیت شغلی مناسب، کسب درآمد بیشتر و دستیابی به آسایش و رفاه بالاتر به دنبال مهاجرت به دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی هستند. امروزه بسیاری از کشورها همچون آلمان، ایتالیا، هلند، کانادا، سنگاپور، اسپانیا، مکزیک و استرالیا در راستای تامین نیروی متخصص خود به دنبال جذب نیرو از شهروندان خارجی هستند.

از این رو، افراد می‌توانند با جست و جو در وبسایت‌های کاریابی و یا از طریق موسسه‌های مهاجرتی همچون «الو ویزا» شغلی متناسب پیدا کنند و برای آن درخواست دهند.

آلمان

یکی از روش‌های مهاجرت کم هزینه پرطرفدار است. براساس آخرین آمار در سال 2022 حدود 13 میلیون مهاجر خارحی در حال حاضر در آلمان زندگی می‌کنند که از این میزان حدود 304 هزار نفر آنها ایرانی هستند.

سنگاپور

از دیگر گزینه‌ها برای مهاجرت کاری و مهاجرت کم هزینه به شمار می‌رود. سنگاپور همواره به دنبال جذب کارگران ماهر، نیمه ماهر، مدیران، کارفرمایان و افراد متخصص از دیگر کشورها است. میانگین نرخ بیکاری در کشور سنگاپور در طی 10 سال اخیر، 2.5 درصد بوده و درآمد سالیانه و ماهیانه نیز در این کشور در سطح بسیار خوبی قرار دارد و بالاتر از میانگین بسیاری از کشورهای آسیایی و جهانی است.

هلند

نیز با داشتن میزان نرخ بیکاری برابر با 3.8، دارای کمترین میزان نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا است. این کشور به دلیل داشتن شرایط کاری مناسب، دریافت آسان اقامت، ثبات اقتصادی، نرخ بیکاری پایین و رفاه اجتماعی همواره یکی از محبوب‌ترین کشورهای اروپایی برای متقاضیان مهاجرت کم هزینه بوده است.

حداقل-هزینه-های-لازم-برای-مهاجرت-کاماپرس

برای یافتن بهترین راه مهاجرت کم هزینه با چه کسی مشورت کنیم؟

برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های متنوع مجموعه مهاجرتی «الو ویزا» می‌توانید به وب‌سایت آن به آدرس www.elovisa.ir مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره تلفن 02188686488 از کارشناسان ماهر این مجموعه راهنمایی بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز