روش اجاره موتور در کیش + شرایط و مزایا

موتورسواری در کیش-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر به هر دلیلی، کاری یا تفریحی به کیش سفر کرده‌اید و قرار است تعطیلات خود را در این جزیره زیبا سپری کنید، اجاره انواع وسیله نقلیه مانند موتور، یک گزینه اقتصادی و بدون دردسر برای حمل و نقل در این جزیره است.

به گزارش کاماپرس به نقل از سفرمی، اجاره موتور در کیش و موتورسواری در این جزیره زیبا و خوش و آب و هوا یک تجربه به یاد ماندنی و هیجان انگیز است. با اجاره موتور در کیش در فصل‌هایی که جزیره آب و هوای خنکی دارد، می‌توانید لذت وزش نسیم خنک بر روی گونه‌هایتان و تماشای چراغ‌های رنگارنگ جزیره در کنار اقیانوس خلیج فارس را تجربه کنید. کاماپرس در ادامه به بررسی مزایا و همچنین شرایط اجاره موتور در کیش می‌پردازد.

چرا اجاره موتور در کیش؟

جزیره کیش، یکی از زیباترین شهرهای ایران است که جاذبه‌های توریستی متعدد و امکانات تفریحی گوناگون هرساله و در همه فصول سال، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. یکی از تفریحات لذت‌بخش و جذاب برای مسافران در این جزیره، موتورسواری در کنار اقیانوس و در زیر آفتاب طلایی خلیج فارس است. موتورسواری در کیش علاوه بر این‌که تفریحی بی‌نظیر برای گذران اوقات فراغت در جزیره کیش است، ار نظر راحتی و هزینه نیز، گزینه‌ای ایده‌آل برای جابه‌جایی در این جزیره محسوب می‌شود.

چه موتوری اجاره کنیم؟ برقی یا سنگین؟

در حال حاضر چندسالی است که استفاده از انواع موتور سنگین یا همان موتور بنزینی در کیش ممنوع شده است. از این رو برای اجاره موتور در کیش ، تنها انواع برقی یا شارژی آن موجود است و همین موضوع جذابیت اجاره موتور برقی در کیش را دوچندان کرده است..

موتور برقی یا اسکوتر یکی از رایج‌ترین وسایل نقلیه مورد استفاده در جزیره کیش است. این موتورها به‌وسیله برق شارژ شده و با هربار شارژ کاما، قابلیت پیمایش 110 کیلومتر مسیر را دارند. این موتورها در انواع دونفره و تک نفره موجود است و برای اجاره آن‌ها داشتن حداقل 15 سال سن کفایت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

اجاره موتور در کیش-کاماپرس

مزایای اجاره موتور در کیش

اجاره انواع موتور برقی با توجه به مزایای متعددی که دارد، به شدت مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. مهم‌ترین مزیت موتورهای برقی، سازگاری آن‌ها با محیط زیست و نقش قابل توجه آن‌ها در کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی است. این موتورها نیاز به سوخت نداشته و بدون صدا هستند؛ از این رو با اجاره موتور در کیش ، می‌توانید با خیال راحت، ساعت‌ها در هوای پاکیزه و بدون ایجاد هرگونه آلودگی و سر و صدا در جزیره به گشت و گذار بپردازید. دیگر مزیت مهم موتور برقی سرعت و شتاب پایین این موتور در هنگام حرکت است، این مسئله نقش مهمی در کاهش آمار تصادفات در جزیره کیش دارد.

رانندگی با موتورهای برقی چندان کار دشواری نیست و درصورتی که تجربه رانندگی با موتور نداشته باشید، می‌توانید از انواع سه چرخه موتورهای برقی نیز استفاده کنید. یکی دیگر از مزیت‌های مهم و محبوب اجاره موتور در کیش ، قابلیت اجاره انواع موتور برقی توسط خانم‌ها است؛ چرا که رانندگی خانم‌ها با موتور در جزیره کیش کاملا آزاد بود و زنان نیز می‌توانند از تجربه جذاب و لذت‌بخش موتورسواری در جزیره کیش بهره‌مند شوند.

شرایط رانندگی با موتور در کیش

استفاده از موتور در کیش شرایط خاصی دارد که بهتر است قبل از اجاره موتور در این جزیره با آن‌ها آشنا شوید. از جمله این شرایط می‌توان به داشتن سن حداقل 15 سال، استفاده از وسایل ایمنی از جمله کلاه ایمنی، رعایت حقوق عابرین پیاده، ارائه کارت شناسایی معتبر و رانندگی در مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و عدم ورود به جاده اشاره کرد.

حتما توجه داشته باشید که پیش از اتمام شارژ موتور برقی، حتما به ایستگاه‌ موردنظر برای شارژ مجدد موتور مراجعه کنید. در نهایت، باید تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جزیره کیش مانند رانندگی از منتهی‌الیه سمت راست و حرکت با سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از انجام هرگونه حرکات نمایشی با موتور پرهیز کنید. ضمن این‌که در صورت بروز هرگونه حادثه در اثر عدم رعایت این موارد و بی‌احتیاطی، جبران خسارت بر عهده شما است.

برای اجاره موتور در کیش به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال اجاره یک موتور سالم و نو در کیش برای خود، خانواده یا دوستانتان هستید، می‌توانید روی سفرمی به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد حساب کنید. با انتخاب مجموعه سفرمی، تنها با داشتن یک کارت شناسایی معتبر، می‎‌توانید انواع موتور برقی از جمله موتور برقی سافاری، موتور برقی ایکس من، موتور برقی وسپا و غیره را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت اجاره کنید. پس از اجاره موتور از سفرمی، می‌توانید موتور اجاره شده را در هرکجای جزیره کیش که بخواهید، تحویل بگیرید.

سفرمی به عنوان یک مجموعه معتبر و فعال در زمینه خدمات گردشگری الکترونیک فعالیت کرده و خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. مهم‌ترین خدمات مجموعه سفرمی شامل فراهم کردن قابلیت رزرو بلیط هواپیما، رزرو پروازهای چارتری و سیستمی و رزرو کلیه هتل‌های داخلی در شهرهای مختلف با مناسب ترین نرخ فروش چارتری است.

از دیگر خدمات جذاب سفرمی علاوه بر موارد بالا، اجاره وسایل حمل و نقل در شهرهای مختلف از جمله اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، اجاره موتور و … در کیش است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایت سفرمی
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز