جدیدترین قیمت رهن آپارتمان بزرگ و کلیدنخورده در گرمدره

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گرمدره در 25 کیلومتری غرب تهران قرار دارد و با توجه به افزایش افسارگسیخته قیمت خانه در تهران، بسیاری از شهروندان این منطقه خوش آب و هوا را برای سکونت انتخاب می‌کنند. وجود باغ‌های پراکنده و فضای سبز شهری، گرمدره را محبوب کرده و در عین حال قیمت ملک را هم به موازات آن بالا برده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مورد رهن خانه با بودجه کمتر از یک میلیارد تومان در گرمدره می‌پردازد.

900 میلیون تومان رهن کامل در گرمدره

*واحدی 140 متری در گرمدره 3 خوابه و با امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری به مبلغ 900 میلیون تومان به رهن واگذار می‌شود. این واحد که 5 سال از زمان ساخت آن می‌گذرد، دو بالکن دارد که یک بالکن۲۰ متری برای مصارف شخصی و یک بالکن ۶ متری برای کولر و پکیج بنا شده است.

در توضیحات این واحد آمده است که دو اتاق ۱۲ متری و ۱۴ متری با کمد دیواری بزرگ و طبقه‌بندی شده دارد. فضای پذیرایی بدون پرت و آشپزخانه‌ای با کابینت زیاد نیز از دیگر مزایای این واحد است. طبق گفته مالک، این واحد از نظر دسترسی محلی در موقعیت مناسبی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

رهن آپارتمانی کلیدنخورده در گرمدره

*برای رهن آپارتمانی نوساز و کلیدنخورده با متراژی 148 متر و سه خوابه در گرمدره، باید 800 میلیون تومان پرداخت کنید. واحدی با این مشخصات در آگهی‌های خرید و فروش، مجهز به پارکینگ، آسانسور و انباری و در محله سعادتیه این منطقه واقع شده است. از دیگر ویژگی‌های آن، استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال و سالن بزرگ نقاشی شده و آماده سکونت را می‌توان نام برد.

رهن آپارتمانی سه خواب در گرمدره

*یکی دیگر از آگهی‌های رهن خانه با بودجه کمتر از یک میلیارد تومان در گرمدره، واحدی 190 متری سه خواب و فول امکانات (آسانسور، پارکینگ و انباری) است که میزان رهن آن 900 میلیون تومان اعلام شده است؛ مواردی مانند داشتن سه اتاق خواب خوش نقشه غرق در نور، 5 طبقه تک‌واحدی بودن و قرارگرفتن ساختمان در محلی دنج و خلوت و دسترسی آسان به مراکز خرید و نانوایی، مراکز درمانی و مترو از جمله امکانات این واحد ذکر شده است. گفتنی است این آپارتمان یک سال ساخت است و در طبقه چهارم قرار دارد.

رهن آپارتمان در گرمدره-کاماپرس

رهن آپارتمان 195 متری در گرمدره

*اگر امکان پرداخت رهن تا یک میلیارد تومان را دارید، واحدی 195 متری و سه خواب در محله کوهک را بازدید کنید. این مورد هم فول امکانات است و ساختمان دوکله و از دو طرف نورگیر دارد. همچنین کابینت ممبران با شیرآلات طلایی، تراس ۲۰ متری و قابل چیدمان و ۳ سرویس بهداشتی مجزا از دیگر امکانات این واحد بزرگ شمرده می‌شود. این آپارتمان تک واحدی و سه سال ساخت است.

*همچنین آپارتمانی تک واحدی، نوساز و با متراژی 156 متر، یکی دیگر آگهی‌های رهن خانه با بودجه کمتر از یک میلیارد در گرمدره است که برای ودیعه آن 800 میلیون تومان باید بپردازید. مالک تاکید کرده این واحد کلید نخورده تا پایان خرداد ماه جاری آماده تحویل خواهد بود. در دیگر توضیحات این آپارتمان سه خوابه، ساختمان دو کله و از دو طرف نور فراوان، دارای ۳ سرویس بهداشتی مهمان و سرویس مستر ذکر شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دلتاسیوان لندملک رادار
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز