رنو کلیو 2024 ؛ یک چهره جدید و جذاب برای بازار ایران (ویدیو)

ژیوار

کمپانی رنو به تازگی از مدل فیس لیفت شده رنو کلیو برای سال 2024 رونمایی کرده است. این نسخه فیس لیفت شده دستخوش تغییرات زیادی شده و روحی تازه به سگمنت هاچ بک های جمع و جور دمیده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رنو کلیو مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، رنو کلیو با بیش از 16 میلیون فروش در سرتاسر جهان، ثابت کرده است که محصولی موفق از این خودروساز فرانسوی است و حالا از مدل 2024 این هاچ بک رونمایی شده است و لوگو جدید کمپانی رنو نیز روی آن حک گردیده است.

بیشتر تغییراتی که روی رنو کلیو 2024 صورت گرفته مربوط به بدنه است و روی موتور تغییرات کمی را شاهد هستیم. در این مدل قسمت جلو بدنه بسیار تهاجمی تر به نظر می رسد و چراغ های باریک ال ای دی نیز به صورت استاندارد ارائه می شوند.

دریان سفر امید

داخل کابین رنو کلیو 2024 از موادی مرغوب و بادوام ساخته شده که گفته می شود استحکام و دوام بیشتری دارند و از کیفیت بالاتری نیز بهره می برند. رنو کلیو در حال حاضر در بازار اروپا با موتورهای مختلف 1.6 لیتری هیبرید E-Tech ، سه سیلندر 1.2 لیتری توربو و 1.2 لیتری تنفس طبیعی عرضه می شود و رقیبی سرسخت برای فورد فیستا و فولکس واگن پولو به شمار می آید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز