رشد کم قدرت شاخص کل در بازار بورس امروز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار بورس امروز رشد چندانی را تجربه نکرده و در واقع با افزایش ناچیز 338 واحدی که به دست آورد، روی پله یک میلیون و 515 هزار و 887 واحدی ایستاد. در مقابل، شاخص کل هم وزن از لحاظ صعودی شدن، رکورد خوبی زد و به میزان 4 هزار و 101 واحد افزایش پیدا کرد. اکنون این شاخص در محدوده 440 هزار و 131 واحدی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار بورس امروز شاهد انجام یک میلیون و 647 هزار و 207 معامله بود که ارزش در حدود 213 هزار و 489 میلیارد ریالی داشتند. در بازار امروز نمادهای «پترول»، «ستران» و «کفپارس» بیشترین افزایش قیمت پایانی را به خود اختصاص دادند. همچنین نمادهای «فارس»، «میدکو» و «پترول» نسبت به دیگر نمادها، اثرگذاری بیشتری روی شاخص کل بورس داشتند.

طی روز جاری سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، سیمان تهران و فرآورده‌های نسوز پارس در بورس بیشترین سود را به دست آوردند. در مقابل دارندگان سهام مجموعه‌های تولیدی کاشی تکسرام، پشم شیشه ایران و نیروکلر رضوی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

راز آسمان پایتخت

بازار فرابورس کشور نیز امروز شاهد رشد 20 واحدی بوده و با معامله 4 میلیارد و 252 میلیون ورقه، به ارزش 117 هزار و 900 میلیارد ریال، در ارتفاع 21 هزار و 897 واحدی قرار گرفت. معامله گران سهام شرکت‌های شهرسازی و خانه سازی باغمیشه، زرین معدن آسیا و سرمایه گذاری هامون صبا در بازار فرابورس امروز، بیشترین سود را کسب کردند.

9 نمادی که مانع رشد شاخص بورس شدند!

ترمز صعودی شدن شاخص کل امروز، به خاطر تاثیرات منفی نمادهای «فارس»، «میدکو»، «فولاد»، «ومعادن»، «شستا»، «کچاد»، «رمپنا» و همچنین «فملی»، «پارس»، «وپاسار» کشیده شد. در مقابل نمادهای «دلر» و «سپید» و «شاراک» بیشترین ورود پول حقیقی و خرید را تجربه کردند.

همچنین ارزش معاملات خرد امروز بازار بورس با کاهش 3 درصدی که داشت، به رقم 106 هزار و 730 میلیارد ریالی رسید.

مرتبط با : سازمان بورس
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز