رستوران خود را با نرم افزار رستوران کسبه بهتر مدیریت کنید

نرم افزار رستوران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه، مدیریت رستوران‌ها قدری با قدیم متفاوت است. دیگر رستوران‌ تنها حجره‌ کوچکی نیست که با منویی ساده از مهمانان خود در سطح محله پذیرایی کند. بلکه با وجود امکانات سفارش آنلاین، اپلیکیشن‌های متنوع و فضاهای رقابتی در سطح شهرهای مدرن، مدیریت رستوران دشوارتر شده است. نمی‌توان یک رستوران را به شیوه حساب دفتری سنتی اداره کرد، بلکه باید به یک نرم افزار رستوران اندیشید.

به گزارش کاماپرس به نقل از کسبه، استفاده از یک نرم افزار رستوران مناسب و کارآمد ویژگی‌های بسیار قابل توجهی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌شود؛

چرا باید از نرم افزار رستوران استفاده کنیم؟

چندین علت مختلف برای استفاده از روش‌های به‌روز برای مدیریت رستوران با استفاده از یک نرم‌افزار و اپلیکیشن خوب وجود دارد که مجموعه این عوامل می‌تواند تضمین کننده موفقیت این کسب و کار باشد:

افزایش بهره‌وری کارکنان

زمانی که نرم افزار رستوران در یک رستوران، کافی‌شاپ یا فست‌فود وجود داشته باشد دیگر نیازی نیست که کارکنان رستوران، سفارش‌ها را دستی وارد کرده و حساب و کتاب کنند یا دائما در حال چک کردن موجودی باشند. آن‌ها با نرم افزار رستوران از شر این فعالیت‌ها آزاد شده و به فعالیت‌های ضروری دیگر می‎پردازند. در پی آن، بهره‌وری کارکنان افزایش پیدا کرده و رستوران به موفقیت نزدیک‌تر می‌شود.

افزایش تعامل با مشتری و جذب آن‌ها

امکانات نرم افزار رستوران باعث می‌شود که بتوان اطلاعات مشتری‌ها را دریافت کرده، با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و سپس از طریق نرم افزار از بازخورد آن‌ها آگاه شد. رسیدگی به بازخوردهای مشتریان و رفع نیازشان نیز موجب این می‌شود که آن‌ها احساس رضایتمندی بیشتری از رستوران داشته و بیشتر به آن وفادار شوند.

راز آسمان پایتخت

سهولت در استفاده

کسی که با نرم افزار رستوران کار می‌کند، حتما نباید یک مهندس کامپیوتر یا یک حسابدار حرفه‌ای باشد بلکه هر فردی تنها با یادگیری قابلیت‌های نرم‌افزار می‌تواند از آن استفاده کند.

امروزه، علاوه بر اینکه مدیریت رستوران به روش سنتی زمان‌بر و دشوار است، بهره‌مندی از یک نرم افزار رستوران ایده آل با ویژگی‌ها و گزینه‌های مناسب می‌تواند گام مهمی در جهت رستوران‌داری پیشرفته و ارتقای مدیریت باشد و اعتبار رستوران را بالا ببرد. نرم افزار رستوران، از برنامه ریزی کارکنان و لیست حقوق و دستمزد گرفته تا مدیریت موجودی کالا و گزارش روزانه فروش را در اختیار رستوران‌داران قرار می‌دهد. در ادامه به چند مورد از امکانات نرم افزار رستوران کسبه اشاره خواهد شد.

نرم افزار رستوران-کاماپرس

نرم افزار رستوران چه امکاناتی دارد؟

  1. تعریف منو سفارشات و صدور فیش

با کمک نرم افزار رستوران دیگر نیازی به منوها یا فاکتورهای کاغذی نیست، بلکه به راحتی با انتخاب چند گزینه از منو، فیش و فاکتور صادر می‌شود.

  1. امکان کنترل موجودی سفارشات

کنترل بر روی موجودی انبار به صورت دستی و انسانی کار ساده‌ای نیست و همیشه امکان خطا وجود دارد. با کمک نرم افزار رستوران بدون نیاز به فرمول پیچیده می‌توان مقدار کالای ورودی به انبار و کسری کالا از انبار را به صورت ساده دریافت کرد.

  1. ثبت سرویس و دلیوری

این قابلیت کمک می‌کند تا زمان تحویل غذا به مشتری و هزینه پیک و.. به راحتی مشخص شود.

  1. مشخص کردن پیک‌ها و حسابرسی آن‌ها

مدیریت پیک موتوری به تفکیک و هزینه ثابت پیک موتوری برای هر مشتری یا به صورت جداگانه از دیگر امکانات نرم افزار رستوران است. به این ترتیب می‌توان کنترل دقیق روی ارسال خارج از محل و هزینه‌های معمول داشت.

  1. افزونه مدیریت میزها

نرم افزار مدیریت رستوران دارای قابلیتی است که در آن می‌توان میزها را به صورت اتوماتیک رزرو کرد یا از وضعیت آن‌ها آگاه شد.

  1. گزارش‌های فروش

امکان گزارش‌گیری روزانه در پایان ساعت کاری برای مدیران کافی‌شاپ، فست فود، کترینگ، رستوران و مجموعه‌های پذیرایی بسیار کاربردی است. این گزارش‌های روزانه شامل فاکتورهای خرید، جمع فروش صندوق برای هر کاربر، تعداد غذاهای خروجی و قیمت هر پرس منو، گزارش پیک موتوری  و اطلاعات کامل عملکرد مجموعه در طول روز است.

نرم افزار رستوران-کاماپرس

مدیریت آسان با نرم افزار رستوران کسبه

نرم افزار رستوران کسبه قابلیت‌های متنوع دیگری همچون گزارشات و نمودارهای ماهیانه از فروش، تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت، امکان اتصال به ویرایش خرید و فروش حسابداری کسبه جهت محاسبه دقیق سود، قابلیت اجرا بر روی شبکه، اتصال به دستگاه پوز اکثر بانک‌ها و دستگاه کالر آیدی جهت تشخیص مشترکین هنگام تماس تلفنی را نیز داراست. همچنین این نرم افزار قابل نصب برروی نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوزهای XP، 7، 8، 10 است و به مانیتور لمسی نیز متصل می‌شود.

نرم افزار حسابداری رستوران کسبه جهت صدور فیش و محاسبه فروش روزانه در رستوران‌ها، فست فودها، کافی شاپ ها و سایر مکان های مشابه طراحی شده است. از آنجا که استفاده از یک نرم افزار رستوران می‌تواند آسودگی خیال برای سرمایه‌گذاری و سودآوری در کسب و کار را با خود به همراه داشته باشد، نرم افزار رستوران کسبه گزینه مناسبی برای ارتقا کسب و کار است.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز